Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، موارد جدید ابتلا به کرونا در هند برای ششمین روز متوالی امروز (سه‌شنبه) همچنان بالای ۳۰۰ هزار مورد است. در همین حال نیروهای مسلح متعهد شد برای مبارزه با جهش خیره کننده ابتلا به کمک بیاید.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، در ۲۴ ساعت گذشته، هند ۳۲۳ هزار و ۱۴۴ مورد جدید را به ثبت رساند که کمتر از رکورد ۳۵۲ هزار و ۹۹۱ مورد روز دوشنبه بود، در حالی که همچنان بیمارستان‌های این کشور به دلیل کمبود تخت و اکسیژن چاره‌ای جز رد بیماران ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در شبانه‌روز گذشته همچنین دو هزار و ۷۷۱ فوتی در این کشور ثبت شد؛ اما به گفته کارشناسان، شمار قربانیان بسیار بالاتر از این رقم است.

 

 

 «ریو ام جان» استاد و اقتصاددان در انستیتو مدیریت هند در ایالت جنوبی «کرالا» در پیامی توییتری هشدار داد: لطفا توجه کنید که کاهش ابتلای روزانه عمدتاً به دلیل افت شدید میزان آزمایش است. نباید آن را نشانه‌ای کاهش موارد دانست، بلکه به دلیل مورد بررسی قرار ندادن موارد مثبت، بسیار زیاد است.

«تدروس ادهانوم»مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هم اوضاع در دومین کشور پرجمعیت جهان را «فراتر از دلخراش» توصیف کرد.

در همین حال، هند از نیروهای ارتش خواسته برای مهار این بحران ویرانگر به کمک بیایند. «بیپین راوات» رئیس ستاد دفاعی ارتش هند روز دوشنبه گفت که از ذخایر اکسیژن ارتش برای رفع کمبود اکسیژن استفاده خواهد شد و همچنین کارکنان بازنشسته به کمک کادر بهداشت و درمان خواهند رفت.

 طبق آمار پایگاه اطلاع‌رسانی «worldometers»، هند در مجموع تاکنون بیش از ۱۷ میلیون و ۶۰۰ مورد ابتلا و بیش از ۱۹۷ هزار و ۸۰۰ فوتی را به ثبت رسانده است. در جایگاه اول درگیرترین کشورهای جهان، آمریکا همچنان با فاصله، با بیش از ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار مبتلا و بالای ۵۸۶ فوتی قرار دارد و جایگاه سوم بعد از آمریکا و هند، به برزیل تعلق دارد. این کشور آمریکای لاتین هم بیش از ۱۴ میلیون و ۳۷۰ هزار مبتلا و بالغ بر ۳۹۲ فوتی ثبت کرده است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: هند ارتش بحران کرونا مرگ و میر موارد ابتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچکس با کتف جراحی شده برنگشته، هیچکس هم در 9 سال 9 مدال نگرفته است

بعد از علیرضا دبیر، حالا منصور برزگر هم با توجه به جراحی کتف یزدانی گفته هیچ کس بعد از جراحی کتف به کشتی برنگشته است. این اظهارنظر در حالی که حسن یزدانی آماده بازگشت به میدان شده است، چندان جذاب نیست.

به گزارش طرفداری، هر اتفاقی در کشتی و هر ورزش دیگری با خواست و توان ورزشکاران عملی است. از جمله همین حسن یزدانی که باید گفت او 9 مدال در 9 سال به دست آورده است.

همان طور که هیچ کس بعد از جراحی کتف به کشتی برنگشته است، هیچ کس هم نتوانسته در تاریخ کشتی ایران در 9 سال 9 مدال بگیرد. هیچ کس نتوانسته این گونه با عظمت در تاریخ کشتی ایران رفتار کند و در 9 سال متوالی در 9 دوره متوالی از المپیک و مسابقات جهانی 4 طلا و 4 نقره و یک برنز بگیرد و حالا در آستانه کسب دهمین مدال متوالی خود در مسابقات جهانی و المپیک باشد.

کشتی گیر بزرگی مثل عبدالله موحد با همه عظمت و شکوهش 6 مدال بیشتر در تاریخ کشتی نداشته و حالا حسن یزدانی تنها مرد تاریخ کشتی ایران است که توانسته به این تعداد بالای مدال در تاریخ کشتی ایران برسد. پس به صورت پیش فرض می توان گفت او می تواند تنها کشتی گیر تاریخ ایران باشد که بعد از عمل جراحی کتف به جاده موفقیت برمی گردد. همان طور که در بازیهای آسیایی هم با همین کتف آسیب دیده به عنوان قهرمانی رسید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • حریف استقلال نمی‌خواهد هت‌تریک کند!
  • هیچکس با کتف جراحی شده برنگشته، هیچکس هم در 9 سال 9 مدال نگرفته است
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • شنیده شدن صدای انفجارهای متوالی در طول خط ساحلی از حیفا تا نهاریا
  • ششمین دوره جشنواره فرهیختگان جوان
  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!