Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال‌هاست مشکل اختلال در شبکه اینترنت و آنتن‌دهی تلفن همراه باعث کلافه‌گی مردم منطقه "سرابتاوه" در بویراحمد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس؛ "سرآبتاوه" در 5 کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد و گاهی نیز حرف‌هایی مطرح می شد که قرار است این منطقه به شهر یاسوج ملحق شود که هنوز قطعیت این موضوع از سوی مسئولان در اما و اگرهای بروکراسی اداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این منطقه افراد و طوایف و گروه های مختلف زندگی می کنند اکنون موضوعی که باعث کلافه‌گی مردم شده است تا با ابراز گلایه به این رسانه زبان گویای آنها باشیم، آنتن‌دهی تلفن همراه و نبود اینترنت در منازل است، به گونه ای که اهالی اذعان دارند؛ بیرون از خانه اینترنت و آنتن تلفن همراه وجود دارد اما با ورود به خانه شاهد قطع آنتن و اینترنت هستیم.

با بررسی خبرنگار ما و با وجود گستردگی این منطقه و جمعیت بالای آن در خیابان‌های خلیج فارس 8 تا 15 و برخی دیگر از خیابان های اطراف آن مشاهده شد، اختلال عنوان شده از سوی اهالی وجود دارد تا خبرنگار ما با شنیدن درد و دل اهالی، پیگیر موضوع از مدیر عامل شرکت مخابرات استان شود.

یکی از اهالی روستای سرآبتاوه گفت: به دلیل اختلال در آنتن‌دهی تلفن همراهی که در منازل این بخش از روستا وجود دارد به اجبار نقطه ثابتی را در منزل انتخاب کردیم و عملا تلفن همراه ما به یک تلفن ثابت و قدیمی تبدیل شده است چرا که در سایر نقاط منزل با وضعیت عدم آنتن‌دهی روبرو هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز این روزهای دانش آموزان و خانواده ها به اینترنت و آموزش مجازی به اجبار و برای پایداری اینترنت به بیرون از خانه و در حیاط یا کوچه مراجعه می‌کنیم تا به امورات و آموزش مجازی مدارس بپردازیم.

بنا به گفته اهالی این روستا وضع موجود مربوط به یک روز و یک سال نیست و سال‌هاست اهالی با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

امیری مدیرعامل شرکت مخابرات استان در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار این پایگاه خبری با اشاره به اینکه؛ اینترنت منطقه سرآبتاوه پر سرعت است و نباید اختلالی در شبکه وجود داشته باشد اذعان داشت: تا کنون گزارشی از سوی مردم این منطقه دریافت نکرده ایم و تلاش می کنیم در سریع ترین زمان ممکن موضوع را بررسی و اگر اختلالی وجود داشته باشد آن را رفع کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تلفن همراه آنتن دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد