Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@05:30:17 GMT

راه‌اندازی ۱۵ کاروان شادی در محله‌های همدان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۳۶۵۷

راه‌اندازی ۱۵ کاروان شادی در محله‌های همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهدی صلواتیان مسئول ستاد اعتکاف استان همدان، از راه‌اندازی ۱۵ کاروان شادی در محله‌های همدان به مناسبت جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام خبر داد و گفت: این مراسم به‌علت ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع، در فضای باز و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: ستاد مردمی اعتکاف استان همدان از ۱۴ تا ۱۶ ماه مبارک رمضان همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) با راه اندازی کاروان خودرویی و اجرای برنامه مولودی خوانی، مداحی و اجرای سرود در ۱۵ محله همدان به صورت خیابانی شادی و نشاط را برای مردم به ارمغان می‌آورند.

مسئول ستاد اعتکاف استان همدان با اعلام اینکه ساعت حرکت کاروان، ۱۰ صبح و ۱۶:۳۰ عصر خواهد بود عنوان کرد: این کاروان‌ها بدون هیچ تجمعی با هدف ایجاد فضای جشن و سرور، از مبدا میدان آرامگاه باباطاهر برای اجرای برنامه‌های جشن خیابانی راه اندازی شده اند.

صلواتیان  ابراز امیدواری کرد: این نوع برنامه‌های شاد بتواند حال و هوای مردم را در این روز‌های خانه نشینی کرونایی بهتر کند.

او تاکید کرد: مساجد در طول شیوع بیماری کرونا بیشترین رعایت اصول بهداشتی و کمک مؤمنانه و مساعدت با ستاد کرونا و کمترین میزان مبتلا را به طور قطع و یقین به خود اختصاص داده اند.

مسوول کانون فرهنگی تبلیغی عاکف در ادامه از برگزاری مراسم شب زنده‌داری در شب‌های ماه مبارک رمضان در فضای باز حوزه علمیه زنگنه خبر داد و گفت: در این برنامه که تعداد محدودی از طلاب حوزه علمیه و مداحان و اقشار مردمی حضور دارند با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه مناجات خوانی و سخنرانی انجام و از طریق شبکه اینستاگرام و صفحه اعلام شده منتشر خواهد شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد اعتکاف امام حسن مجتبی علیه السلام راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان
  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان