Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جمیل صادقی فر روز سه شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی کرونا استان، خواستار نظارت بیشتر کلیه دستگاه ها بر رعایت پروتکل ها در حوزه ناوگان حمل و نقل درون شهری شهر ایلام شد و گفت: بعضاً مشاهده می شود رانندگان اتوبوس های حمل و نقل شهری ایلام علاوه بر نزدن ماسک، ظرفیت استاندارد اتوبوس را رعایت نمی کنند و پنجره های اتوبوس هم نیز بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: بر اساس گزارش های ارائه شده در ناوگان حمل و نقل برون شهری و پایانه ها نه تنها اپلیکشن ماسک هنوز نصب نشده، بلکه نظافت مناسب نیست و در این مکان ها تراکم جمعیت همچنان بسیار زیاد است.

صادقی فر تاکید کرد: طبق مصوبات ستاد کرونا کشوری و استانی نباید به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه شود اما این مصوبه در پایانه های درون شهری و برون شهری ایلام رعایت نمی‌ شود که باید در راستا نظارت ها افزایش یابد.

وی وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در فرودگاه شهدای ایلام را پس از تذکرات ستاد کرونا رضایت بخش ذکر کرد و افزود: وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی فرودگاه شهدای ایلام از نظر تراکم جمعیت و سایر استاندارد های مصوب ستاد کرونا بهتر شده که سایر حوزه ها نیز باید در راستا اهتمام داشته باشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه از آغاز فاز دوم واکسیناسیون کرونا در استان خبر داد و یادآور شد: در فاز دوم واکسیناسیون به افراد بالای ۸۰ سال و جمعیت عمومی جامعه واکسن کرونا تزریق خواهد شد.

صادقی فر همچنین خواستار نصب اپلیکیشن در دادسرا ها شد و گفت: در این مکان به دلیل تراکم جمعیت و احتمال افزایش شیوع کرونا باید در اسرع وقت اپلیکیشن ماسک نصب شود.

به گزارش ایرنا، طی شبانه روز گذشته چهار شهرستان ایلام از وضعیت قرمز به نارنجی و یک شهرستان نیز از نارنجی به وضعیت زرد تغییر کرد.

بر این اساس شهرستان های ایلام، بدره، دهلران و مهران از وضعیت قرمز به نارنجی و شهرستان سیروان از وضعیت نارنجی به زرد تغییر کردند.

هم اکنون شهرستان های آبدانان، دره شهر، چرداول و ایوان همچنان در وضعیت قرمز و هلیلان و ملکشاهی نیز به همراه سیروان در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها ایلام دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایلام قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ایلام قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اخبار کنکور رعایت پروتکل ها حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید علی ترابی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ ضمن حضور در سازمان حمل و نقل شهرداری اشنویه با شهردار، ریاست و پرسنل این حوزه به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز ایمنی حمل و نقل بر استانداردسازی این حوزه تاکید کرد.

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید به جدیت پیگیری شود.

ترابی ادامه داد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری باید در زمینه نصب تابلوها و علائم ترافیکی اقدامات شایسته انجام دهد.

وی تصریح کرد: مشکل پایانه شهری، حمل و نقل دانش آموزان و کودکان استثنایی، مشکل ترافیک شهری از دیگر مواردی هستند که باید با جدیت پیگیری شوند.

خسرو امیر عشایری رئیس شورای اسلامی شهر اشنویه نیز در این دیدار بر مشکلات حوزه حمل و نقل و پایانه روستایی تأکید کرد و گفت: خواستار مساعدت و همکاری فرمانداری در خصوص مشکل ترافیک و معضل کمربندی که اهمیت خاصی در بهبود عبور و مرور شهری دارد، هستیم.

همچنین انور سعیدی شهردار اشنویه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان اشنویه برای حضور در سازمان حمل و نقل بر اهمیت رعایت ایمنی در این حوزه تأکید و ادامه داد: تعامل و همکاری فرماندار شهرستان با مدیریت شهری در همه زمینه‌ها ملموس بوده و جای قدردانی دارد.

کد خبر 748544

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری