Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: واکسیناسیون فاز دو در کشور آغاز می‌شود و بعد از کادر درمان ما واکسیناسیون سالمندان را مدنظر قرار دادیم و این در جمهوری اسلامی افتخاری است چرا که آمار بالایی از سالمندان در خانه‌های سالمندان در دوران کرونا جان خود را از دست دادند و در ایران جمعیت کمی در خانه‌های سالمندان زندگی می‌کنند و از احترام بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: واکسن به میزان کافی برای سالمندان بالای ٨٠ در اختیار داریم و ٩٠٠ هزار واکسن تاکنون توزیع کرده ایم و فردا از مرز یک میلیون واکسن عبور خواهیم کرد و بعد از ٨٠ ساله‌ها واکسیناسیون افراد بالای ٧٠ سال را آغاز می‌کنیم و به زودی تعداد قابل توجهی واکسن به دست ما خواهد رسید تا در نیمه اول تیرماه گروه هدف فاز ٢ را به پایان برسانیم.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: خوشبختانه فاز سه واکسن برکت و پاستور آغاز شده است و امیدواریم به زودی این واکسن به صورت صنعتی تولید و در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در این باره گفت: این رقابت‌ها با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۹ استان کشور آغاز شده است.

مریم الیکا با بیان اینکه ۴۰ مربی وظیفه هدایت این تعداد ورزشکار را در طول مسابقات برعهده دارند، گفت: این رقابت‌ها از امروز آغاز و تا نوزدهم اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت.

او گفت: تعداد مدال‌های کسب شده ملاک قهرمان تیمی این دوره از مسابقات است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • سالمندان مبتلا به فشار خون بالا چه بخورند؟
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز