Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:47:52 GMT

ساماندهی چشمه علی نیازمند تعریف طرح جامع فرامنطقه‌ای است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۳۹۳۳

ساماندهی چشمه علی نیازمند تعریف طرح جامع فرامنطقه‌ای است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مسجد جامعی در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اینکه مهمترین کشفیات قرن گذشته در ایران در کنار ری و چشمه علی بوده است. گفت: اینکه کنار یک چشمه تمدنی شکل بگیرد تنها در ایران بوده است. اما این سرمایه عظیم تهران مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی این محیط نیازمند طرح جامع است، افزود: به دلیل اهمیت خاص این منطقه نباید طرح‌ها در سطح شهردار منطقه تعریف شود چون شرایط آن فراملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسجد جامعی اظهار داشت: متأسفانه خط مترو این چشمه را کور کرده و نگرانم که اگر در اقدام بعدی با ایجاد فضای سبز در این منطقه لایه‌های تاریخی آن به مخاطره بیفتد.

وی با اشاره به اینکه در طرح جامع تهران این عرصه با تعریف گردشگری دیده شده است، گفت: برای اجرای این طرح نیازمند تعریف یک طرح مطالعاتی هستیم تا از کارهای شتابزده جلوگیری شود.
 

کد خبر 5198923 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: چشمه علی شهرری گردشگری شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش واکسن کرونا پرونده قضایی سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه ستاد ملی مقابله با کرونا محسن حاجی میرزایی شهر تهران آموزش و پرورش وضعیت هوای تهران کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن چشمه آب در دل سنگ های سراب دره شهر

دریافت 7 MB کد خبر 6096227

دیگر خبرها

  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • جاری شدن چشمه آب در دل سنگ های سراب دره شهر
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • حماسه وعده صادق بیش از هر حماسه دیگری نیازمند روایت فتح است
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم