Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکاران مالی استان کرمان در تهران با حضور دکتر موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان ،دکتر زینی وند، استاندار، دکتر پور ابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی‌، بخشی، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری، حسینی، مدیر کل زندان ها، موسوی قوام، مدیر نمایندگی ستاد دیه و فعالان اقتصادی استان در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رییس کل  دادگستری استان کرمان در حاشیه این آیین گفت: در سال گذشته ۲۰ جشن گلریزان به صورت حضوری محدود و غیرحضوری برگزار شده است که در این جشن ها طی سال گذشته در مجموع ۱۰ میلیارد و۴۸۰ میلیون تومان تعهد خیران حاصل و تاکنون هشت میلیارد و  ۶۰۰ میلیون تومان معادل ۸۵ درصد محقق شده است.

یدالله موحد خاطرنشان کرد: در سال گذشته زمینه آزادی ۳۵۳ مددجوی واجد شرایط جرایم غیرعمد با پرداخت ۱۵ میلیارد و ۴۹۱ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان فراهم شده است.

وی با اشاره به برگزاری ۲۲ جلسه هیات امناء  ستاد دیه استان کرمان در سال گذشته، تصریح کرد: طی سال گذشته ۳۳۶ نفر از مددجویان جرایم غیرعمد زندان های استان کرمان با پرداخت ۱۰ میلیارد و ۶۶۸ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان از محل کمک های مردمی، خیران و نهادهای دولتی و غیردولتی آزاد شده اند.

رییس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: همچنین در سال گذشته ۹ مددجوی جرایم غیرعمد با پرداخت یک میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان از محل تسهیلات قرض الحسنه بانک های عامل و  ۸ نفر با پرداخت یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون و ۸۵۸ هزار تومان از محل کمک های صندوق تامین خسارت های بدنی آزاد شده اند.

موحد به کمک ویژه یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومانی ستاد دیه کشور به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان کرمان اشاره و بیان کرد: در سال گذشته همچنین ۷۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به آزادی مددجویان جرائم غیرعمد استان کرمان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به برگزاری ۱۳۰ جلسه صلح و سازش در استان کرمان طی سال گذشته و مذاکره با ۲۰۸ نفر از شکات، گفت: در قالب این جلسات ۲۲۰ میلیارد تومان اخذ گذشت و تخفیف بدهی مددجویان حاصل شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان  اظهارداشت: با اجرای پنج مرحله از طرح آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در مکتب حاج قاسم سلیمانی در مجموع ۱۴۰ مددجوی جرایم غیرعمد از زندان های استان کرمان آزاد شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دادگستری استان کرمان استان کرمان میلیون تومان سال گذشته هزار تومان رییس کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛  رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

غلامعلی محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد