Web Analytics Made Easy - Statcounter

انگشتان رنگین مردم سرزمین مجاهدت های خاموش ، طرح مِهر می زنند و نقش ماندگار همدلی را ترسیم می کنند، تا بار دیگر در ۲۸ خرداد ماه همچون دیگر روزهای پرافتخار تاریخ انقلاب به یاد ماندنی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از  کُردتودی، انگشتان رنگین مردم سرزمین مجاهدت های خاموش، طرح مِهر می زنند و نقش ماندگار همدلی را ترسیم می کنند، تا بار دیگر در 28 خرداد ماه همچون دیگر روزهای پرافتخار تاریخ انقلاب به یاد ماندنی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک انتخاب آگاهانه مردم در روز 28 خرداد رسالتی بزرگ بر دوش مردم است چون آنها با این انتخاب به نوعی مسیر آینده فرزندان این مرز و بوم را مشخص می‌کنند.

این روزها در آستانه انتخاباتی دیگر و شور و حال مشارکت در تعیین سرنوشت چهار سال از تاریخ کشورمان  به میان مردم سرزمین مجاهدت های خاموش رفتیم مردمی که از دیر هنگام و در همه عرصه ها پای انقلاب ایستادند و در تاریخ آن نامی به بلندای کوه های استوارش را به ثبت رساند.

در چنین روزهایی، هر نوع گپ و گفتی در بین مردم، در نهایت به موضوع انتخابات ختم می‌شود و مردم پرشور و با دقت در این خصوص اظهار نظر می‌کنند.

انتخابات ۱۴۰۰، عرصه را برای تعیین سرنوشت کشور برای سال‌های ابتدایی قرن جدید فراهم می‌کند و این بدان معناست که می‌توان قرن جدید را با امید و خوش‌بینی بیش از پیش رقم زد.

کشور را باید به دست فردی انقلابی سپرد

یکی از شهروندان کردستانی در گفتگو با خبرنگار کردتودی ابراز داشت: شرکت در انتخابات حق هر ایرانی است و این  ما  هستیم که با حضور خود در پای صندوق های رای سرنوشت کشورمان را رقم میزنیم.

وی عنوان داشت: من به نامزدی انقلابی و متعهد رای خواهم داد  چرا که انسانی که به انقلاب و خون شهیدان این مرز وبوم متعهد باشد هرگز به فکر دور زدن مردم نخواهد افتاد و بر حسب وظیفه ای خود خدمت شایسته را ارائه خواهد داد.

محسن احمدی در ادامه با اشاره به خصوصیات یک رئیس جمهور دانا به امور کشور گفت: رئیس جمهور باید سیاستمدار باشد،  و از روی تفکر و تدبیر عمل کند و همیشه  برنامه‌های منطقی برای اداره کشور  به ویژه در زمینه اقتصادی داشته باشد و از همه مهمتر افراد مسوولیت پذیر و مردمی را در کابینه انتخاب کند.

از اعتماد مردم سو استفاده نکند و صادقانه عمل کند

کمال ایوبی دیگر شهروند کردستانی با تاکید بر اینکه مردم امسال اسیر تبلیغات کاذب نباشند افزود: مردم با تحقیق رای دهند و به دنبال آن باشند تا بفهمند در این ۴۰ سال انقلاب چه کسی به داد دل مردم رسیده است، از چه جناح هایی و با چه دیدگاه هایی بوده است.

ایوبی که دهه سوم زندگی خود را طی می کند، گفت: انتخاب آینده کشور باید جوری رقم بخورد که در ادامه راه از انتخابمان پشیمان نشویم و این در سایه تصمیم گیری  و انتخاب اصلح رقم خواهد خورد.

این جوان کردستانی عنوان داشت: رییس جمهور منتخب کسی است که صادقانه به اداره امور کشور بپردازد و هرگز از اعتماد مردم سواستفاده را نکند.

وی عنوان داشت: ما در مقابل کشورمان مسوول هستیم و بحسب این مسوولیت نباید اجازه بدهیم که هر کسی وارد مجلس شود چرا که اگر با انتخاب خود فرد نالایقی را انتخاب کنیم قطعا دود آن به چشم خودمان میرود و مشکلات بسیاری را عایدمان خواهد کرد.

 متخب مردم به فکر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد

نازنین احدی یکی دیگر از شهروندان کردستانیمان است که عنوان کرد: قطعا و بدون شک در انتخابات شرکت میکنم و از مردم می خواهم در انتخاب خود بیشترین دقت را به خرج دهند و با شناخت درست به نامزد انتخابی خود رای دهند چرا که اگر بر حسب جناح بازی فردی را انتخاب کنند بدون شک انتخاب درستی نکرده اند.

وی افزود: این روزها شرایط اقتصادی کشور به دلیل انتخابات اشتباه بسیاری از مردم در انتخابات گذشته دچار نابسامانی شده است و این امر مطلبد که مردم با انتخاب شایسته نامزدی لایق و کار بلد را برای اداره کشور انتخاب کنند.

احدی افزود: رییس جمهور آینده کشور باید با مردم یک دل و هم صدا باشد و هرگز خود را جدای از مردم نداند و یا قشر خاصی را نسبت به بقیه مردم برتری ندهد که اگر غیر این باشد اداره کشور به دست افراد نالایق خواهد افتاد.

وی گفت: نامزدهای انتخاباتی باید بر حسب هر آنچه که هستند خود را به مردم معرفی کنند و با مردم رو راست باشد.

قطعا حضور مردم در عرصه رأی گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند و گویای اهمیت آنان به ارزش‌های دینی و ولایی خواهد بود.

انتاهی پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«سید امیر موسوی جبیلی» از حوزه انتخابیه آبادان به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

موسوی جبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مهمترین و بالاترین موضوع در نگاه اول معیشت مردم و اوضاع اقتصادی است و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله) باید جهش اقتصاد را با مشارکت مردم انجام داد و گره زد؛ لذا تلاش برای توسعه سفره مردم و دفاع از حقوق عامه مردم اولویت‌های بنده است.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

وی در پاسخ به این سوال که «اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟» گفت: با توجه به منفعت عامه شئون شهر و مرزی بودن حوزه انتخابیه، به نظر می‌رسد حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد نیاز است.

موسوی جبیلی اظهار کرد: از چالش‌های مهم استان خوزستان نبود زیرساخت مناسب و متناسب با جمعیت و تنوع فرهنگی استان است.

وی تصریح کرد: زیر ساخت و توسعه‌های عمرانی، راهکار استفاده از ابزارهای نظارتی، تصویب و یا تعدیل قوانینی که باعث ایجاد عمران می‌شود، تحلیل درست بودجه که با وجود پتانسیل‌های عظیم اقتصادی باعث مشکلاتی همچون نرخ بالای بیکاری، کم آبی، تخریب محیط زیست، مشکلات کشاورزی و معضل بزرگ شبکه فاضلاب استان از مهمترین چالش‌های خوزستان به شمار می‌روند.

کد خبر 6089214

دیگر خبرها

  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • سابقه نامزدتان را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت