Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره گذشت دولت از شکایت از برخی رسانه‌ها گفت: بعد از جلسه قبلی نامه‌های متعددی از نهاد ریاست جمهوری در خصوص شکایت و گذشت از برخی رسانه‌ها واصل شده است و بر اساس اعلام نهاد ریاست جمهوری در برخی از پرونده‌ها از شکایت علیه رسانه‌ها گذشت شده است.

به گزارش برنا، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه، درباره آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: با صدور کیفرخواست این پرونده به دادگاه ارسال شده است و در مسیر انجام تحقیقات دادسرای نظامی با بکارگیری تیم های تخصصی در حوزه های مختلف و با بهره گیری از کارشناسان ذی ربط و با استفاده از جعبه سیاه هواپیما که خوانش آن انجام شد، دقیق ترین و فنی ترین بررسی ها انجام شده است و در قالب قرار نهایی و صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش قابل توجهی از این ادله و مستندات در اختیار کشورهای ذینفع و اوکراین قرار گرفته است.  نحوه بررسی های دقیق قضایی مورد تایید کشورهای دیگر که در جریان این پرونده بودند قرار گرفته است.

او درباره آخرین وضعیت بازگشت اموال بابک زنجانی به کشور گفت: بخشی از اموال ودارایی او به وزارت نفت ارسال شده و تیم قوی تلاش می کند تا تعیین تکلیف اموال او را در خارج از کشور  انجام دهند و شرایط عمومی حاکم بر کشورها در حوزه کرونا و برخی محدوریت های دیگر باعث طولانی شدن این فرایند شده است‌ و  انتخاب تیم منتخب برای شناسایی اموال نامبرده همچنان ادامه دارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره گذشت دولت از شکایت از برخی رسانه‌ها گفت:  بعد از جلسه قبلی نامه‌های متعددی از نهاد ریاست جمهوری در خصوص شکایت و گذشت از برخی رسانه‌ها واصل شده است و بر اساس اعلام نهاد ریاست جمهوری در برخی از پرونده‌ها از شکایت علیه رسانه‌ها گذشت شده است. البته اعلام گذشت صد در صدی هنوز نشده است و نمونه‌هایی از پرونده‌های اصحاب رسانه و پرونده‌هایی که هنوز اعلام گذشت نشده است در دستگاه قضائی همچنان موجود است.

اسماعیلی در پاسخی مبنی براینکه آیا نظر آقای رییسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری تغییر نکرده و ایشان قصد شرکت در انتخابات را ندارند؟ گفت: قبلا اعلام شده و همان پاسخ قبلی است و فعلا اتفاق جدیدی رخ نداده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هواپیما وزارت نفت دولت ریاست جمهوری نهاد ریاست جمهوری اصحاب رسانه انتخابات ریاست جمهوری شرکت در انتخابات قوه قضاییه نهاد ریاست جمهوری غلامحسین اسماعیلی نهاد ریاست جمهوری برخی رسانه ها پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

سخنگوی قوه قضاییه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد.

به گزارش ایسنا، اصغر جهانگیر در اولین نشست خود در سمت سخنگویی قوه قضاییه، درباره اینکه با توجه با اعلام بازگشت اموال بابک زنجانی به کشور، آیا تصمیم جدیدی در این باره گرفته شده است؟ گفت: رای این پرونده در سال ۹۵ از شعبه ۳۸ دیوان عالی صادر شد و پیش بینی شده بود که در صورت استرداد اموال و جبران خسارت وارده و اظهار ندامت و توبه محکوم علیه می‌تواند استحقاق برخورداری از تخفیف و عفو شود.

وی افزود: با توجه به همکاری‌هایی که در طول زندان کرد و بیش از ۱۰ سال در حبس است، اموال این فرد در خارج کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان مربوطه ارزیابی‌ها انجام شد و پس از بازگشت اموال به کشور و با گزارش مقامات ذی صلاح در خصوص استرداد اموال درخواست عفو محکوم علیه بابک زنجانی توسط دادگستری مطرح شد و از ریاست قوه در اجرای دادنامه درخواست شد و با تایید ایشان و موافقت رهبری ایشان حکم اعدامش نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.

دیگر خبرها

  • نگاهی به پرونده بابک زنجانی
  • جزئیات جدید از پرونده بابک زنجانی؛ بازگشت ۱۹۶۷۵۰۰۰۰۰هزار یورو به خزانه | دارایی او از بدهی اش بیشتر بود؟
  • آخرین جزئیات پرونده بابک زنجانی
  • دلیل نقض حکم اعدام بابک زنجانی چه بود؟
  • بازگشت بیش از یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو به خزانه
  • جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی
  • قوه قضاییه: اموال بابک زنجانی به خزانه کشور بازگشت
  • اموال بابک زنجانی به خزانه کشور بازگشت شده است
  • حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض شد
  • حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد