Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان موسوم به دیده بان حقوق بشر جنایات رژیم صهیونیستی را آپارتاید توصیف کرده و آن را محکوم کرد.

خبرگزاری میزان - دیده بان حقوق بشر، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش رویترز، این نهاد بین المللیT جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را دنبال کردن سیاست‌های «آپارتاید» توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نهاد بین المللی مستقر در نیویورک طی گزارشی ۲۱۳ صفحه‌ای گفته است که نمیخواهد رژیم صهیونیستی را با عصر آپارتاید در آفریقای جنوبی مقایسه کند، اما این موضوع را بررسی می‌کند که «اقدامات و سیاست‌های اسرائیل ادامه آپارتاید بر اساس تعاریف قوانین بین المللی است.»

بیشتر بخوانید: بررسی جنایت‎های جنگی رژیم صهیونیستی و دستپاچگی صهیونیست‎ها جنایات رژیم صهیونیستی و بحران کرونایی در غزه تحت محاصره

«گابی اشکنازی»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، ضمن رد کردن این گزارش، مدعی شده است «دیده بان حقوق بشر دستور کار ضد اسرائیلی دارد و سال‌ها برای ایجاد تحریم علیه اسرائیل تلاش کرده است.»

این گزارش دیده بان حقوق بشر در پایان نتیجه گیری کرده است «بر اساس تعریف کنوانسوین آپارتاید ۱۹۷۳ و اساسنامه ۱۹۹۸ رم، مقام‎های اسرائیلی، آپارتاید و مرتکب جنایت علیه بشریت و آزار، اذیت و شکنجه هستند.»

انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو جنایات رژیم صهیونیستی دیده بان حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران شدید شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، تصاویر منتشر شده توسط رسانه های فلسطینی از بمباران شدید شهر رفح توسط ارتش اسرائیل خبر می‌دهد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

بنابراین گزارش، پس از مانع تراشی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات آتش‌بس غزه، کابینه اسرائیل به اتفاق آرا به آغاز تجاوز علیه رفح رأی داد.

بنابرگزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، انتظار می‌رود که ظرف چند روز (آینده)، تجاوز نظامی اسرائیل علیه رفح آغاز شود.

اقدام کابینه نتانیاهو در شرایطی انجام شده که پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز تخلیه ساکنان شرق رفح خبر داده بود.

همزمان، «سامی ابوزهری» یکی از مقامات ارشد حماس به خبرگزاری «رویترز» گفته بود که دستوراسرائیل برای خارج کردن فلسطینی‌ها در بخش‌هایی از رفح «تشدید تنش خطرناکی است که پیامدهایی در پی خواهد داشت».

در همین حال، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با تکرار مواضع قبلی، مدعی شد که جنگ در غزه دقیقاً با همان اهداف قبلی ادامه دارد: آزادی همه گروگان‌ها و شکست حماس.

 یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین هم به «المیادین» گفته بود: هرگونه حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه ممکن است به توقف مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس منجر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش سازمان حقوق بشری از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در رفح
  • واکنش روسیه به حمله اسرائیل علیه رفح
  • آمریکا در مسئله فلسطین در حال عوض کردن جلاد و شهید است / خیزش‌های اروپا و آمریکا منجر به سقوط صهیونیست خواهد شد
  • تهاجم رژیم صهیونیستی به رفح گسترش دامنه نسل‌کشی در غزه است
  • نیروهای مقاومت در نزدیکی گذرگاه رفح علیه اشغالگران وارد عمل شدند
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • بمباران شدید شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه