Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سهیل مهدی در خصوص بحث قرنطینه کاروان پرسپولیس در بازگشت به ایران از هند گفت: به واسطه تقارن شب‌های قدر با بازگشت کاروان، برنامه ریزی برای این ایام نداشتیم. درخواست کرده ایم تیم پزشکی ستاد مقابله با کرونا این قضیه را تحت نظر بگیرند. به هر حال، دستور وزارت بهداشت کشور است و ما هیچگاه از خط قرمزهای وزارت بهداشت عبور نکرده و نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدوارم تقدم و تأخری در برنامه مان صورت نگیرد. اگر بتوانند زودتر تیم را آزاد کنند و با تست‌های پی در پی و با روش‌های پزشکی کمک‌مان کنند، خوشحالتر می شویم. اگر هم نشد، تابع نظرات وزارت بهداشت هستیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل وزارت ورزش که از طرف وزارت بهداشت ابلاغ شده، با تست‌هایی که صورت می گیرد، کاروان نهایتاً یک هفته در قرنطینه خواهد بود.

مهدی در ادامه گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر رادیو ورزش در پاسخ به اینکه آیا قرنطینه شامل تمرینات هم می شود، عنوان کرد: این اختیار خود باشگاه است که از یک هفته چگونه استفاده کند. فرقی نمی کند. اگر قرنطینه هم نداشتیم، این مدت فاصله تا مسابقه بعدی وجود داشت.

وی با اشاره به تعداد زیاد بازی عقب افتاده، درباره تاریخ دقیق برگزاری این مسابقات اظهار کرد: اکنون ۴ دیدار معوقه جام حذفی برای ۴ نماینده کشورمان در آسیا داریم و تاریخ ها مشخص است. البته احتمالاً تغییر برنامه ای هم از تیم ملی خواهیم داشتیم و منتظر این تغییرات هستیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: ۳،۴ هفته آخر باید بازی‌ها همزمان باشد و اردوی تیم ملی از همه مهمتر است که از چه تاریخی شروع می شود. این اردو تا ۲۵ خرداد ادامه دارد و ۲۸ خرداد انتخابات ریاست جمهوری را خواهیم داشت. قاعدتاً ما تا ۳۰ خرداد نمی‌توانیم دیدارها را شروع کنیم و این موارد تنش‌های بیرونی است که به جدول مسابقات تحمیل می شود و دست ما نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094216 برچسب‌ها سهیل مهدی پرسپولیس تهران کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سهیل مهدی پرسپولیس تهران کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری