Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی ابراهیم‌زاده گفت: مسائل اخلاقی و مالی خط قرمز ماست و بیشتر تایید و یا رد صلاحیت‌ها بر اساس آن در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده دوشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در انتخابات شورای شهر برخلاف مجلس عدم احراز نداریم، در انتخابات شوراها فقط تایید و رد صلاحیت‌ها هستند و رد نهایی در این مرحله است و افرادی که قانونا صلاحیت آنها تایید نشده چهار روز فرصت دارند به هیئت عالی نظارت استان اعتراض کنند و آنان ظرف ۱۰ روز به اعتراض ها رسیدگی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در تایید و رد صلاحیت های نامزدهای شورا،  شورای نگهبان نقشی ندارد، عنوان کرد: نظارت ما از طرف مجلس است و شورای نگهبان هیچ نقشی در رد صلاحیت های شورای شهر ندارد.

ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: در قانون هشت درجه جرم وجود دارد که درجه ۶، ۷ و ۸ جز سابقه موثر محسوب نمی‌شود و افرادی که با این درجات سابقه محکومیت دارند رد صلاحیت نمی شوند، حتی اگر دو سال زندانی شده باشند و یا شلاق خورده باشند، اما جرایم یک تا پنج در رد صلاحیت موثر است.

وی با تاکید اینکه هیچ رد صلاحیتی بر اساس موضوعات سیاسی نبوده است، اظهار کرد: غالباً بخاطر مشکلات اخلاقی و مالی رد صلاحیت شدند، مسائل اخلاقی و مالی خط قرمز ماست و بیشتر تایید و یا رد صلاحیت ها بر اساس آن در نظر گرفته شده است.

رئیس هیات نظارت ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان آمل در چگونگی تایید صلاحیت ها گفت: استعلام مبنای کار ما بوده و گاهی بعضی از استعلام‌ها را به تشخیص اغماض کردیم، فرق انتخابات شورا و مجلس این است که در شورا به هیچ وجه گزارش مردمی مبنا قرار نمی‌گیرد.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اخلاقی و مالی رد صلاحیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند