Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@20:36:07 GMT

کارگاه رویه‌کوبی مبل در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۴۵۸۱

کارگاه رویه‌کوبی مبل در آتش سوخت

با تلاش آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی اراک، آتش‌سوزی عصرگاهی یک کارگاه رویه‌کوبی مبل و تشک قبل از سرایت به طبقات فوقانی مهار و خاموش شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود آقازیارتی، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی یک کارگاه تولیدی مبل در خیابان جوادالائمه (جهرم) به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۰۰، ۱۶۰ و ۱۴۰ به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی و تانکر پشتیبان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه بود که کارگاه مبل‌سازی در طبقه همکف آن قرار گرفته و طبقه فوقانی آن دارای کاربری اداری و مربوط به یک شرکت بیمه بود که در این حادثه آتش در حال سرایت به طبقه دوم این ساختمان بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی اراک خاطرنشان کرد: با توجه به تماس‌های اولیه و گزارش احتمال وجود فرد یا افراد محبوس شده در طبقه دوم این کارگاه، آتش‌نشانان به دو گروه تقسیم شده که همزمان گروه اول عملیات مهار آتش‌سوزی را آغاز کرده و گروه دوم به جستجوی محبوسان احتمالی در طبقه فوقانی ساختمان پرداختند.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود مقادیر زیادی مواد اشتعال‌زا، نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله‌های آبرسانی مشغول مهار شعله‌های آتش شدند و با تلاش فراوان، شعله‌های آتش را مهار و از سرایت آن به طبقه بالا و منازل مسکونی اطراف کارگاه جلوگیری کردند.

آقازیارتی با اشاره به اینکه در زمان بروز حادثه دفتر شرکت تعطیل و فرد یا افرادی در داخل آن محبوس نشده بودند، خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات اطفا، آتش‌نشانان اقدام به تخلیه لوازم سوخته کردند و پس از اطمینان از عدم وجود هرگونه آتش پنهان و ایمن سازی‌های لازم، محل حادثه را به مالک آن تحویل دادند.

وی تصریح کرد: این حادثه مصدومی نداشت اما خسارت‌های مالی زیادی از خود بر جای گذاشت. همچنین علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

کد خبر 489622

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اراک کلانشهر اراک شهرداری اراک حوادث رئیس سازمان آتش نشانی اراک حادثه حریق حادثه آتش سوزی آتش سوزی جنگل آتش سوزی کارگاه مبل آتش سوزی در اراک کارگاه رویه کوبی مبل مواد اشتعال زا اشتعال آتش اطفای حریق خسارت های مالی آتش سوزی امدادرسانی آتش نشانان حادثه پلاسکو آتش سوزی در ساختمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز

سعید نادری رئیس شبکه دامپزشکی لردگان گفت: اردوی جهاد دامپزشکی برای ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به دامداران و عشایر مناطق محروم، در منطقه بارز و شوارز از توابع بخش منج این شهرستان با استفاده از توان عملیاتی گروه جهادی حضرت ولی عصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به مدت ۳ روز برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهاد دامپزشکی به مناسبت هفته بسیج

وی افزود: ۲۶ هزار رأس دام سبک بر علیه آبله در این اردوی جهادی مایه کوبی شد.

نادری اضافه کرد: ۳۰ هزار متر مربع از اماکن دامی منطقه به منظور مبارزه با انگل‌های خارجی بدن دام، سمپاشی و برای ۴ هزار رأس دام هم معاینه و درمان رایگان صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی