Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@17:20:58 GMT

دستگیری 7 سوداگر مرگ در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۴۶۴۳

دستگیری 7 سوداگر مرگ در سیستان و بلوچستان

سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "خاش" و "سیب و سوران"  با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از مناطق مرزی سیب و سوران به شهرستان خاش و سپس انتقال آن به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب العبور بین 2 شهرستان، اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه پژو پارس و 4 دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در منطقه دشت "آبخوران" خاش بودند، روئیت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، با تیراندازی به سمت مأموران به سرعت از محل متواری شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در عکس العملی سریع و با رعایت قانون به کارگیری سلاح، با آتش پر حجم خود خودروهای قاچاقچیان را زمین گیر و ضمن دستگیری 7 سوداگر مرگ، در بازرسی از خودروهای توقیفی از آنها، مقدار یک تن و 557 کیلو و 750 گرم انواع مواد افیونی را شامل یک تن و 341کیلو و 750گرم تریاک، 208 کیلو حشیش و 8 کیلوگرم هروئین کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات، 3 قبضه سلاح کلاش به همراه 71 تیر جنگی کشف شده است،خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از ۷ خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مواد مخدر دستگیری مرگ مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج