Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@06:53:16 GMT

صنوف متخلف زیر ذره بین تعزیرات حکومتی

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۴۶۹۸

صنوف متخلف زیر ذره بین تعزیرات حکومتی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ارسلان عباسی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی گفت: عده ای از صاحبان واحد های صنفی که فعالیت آنان ممنوع اعلام شده بود بدون در نظر گرفتن مصوبات ستاد کرونا و بصورت غیر قانونی و خود سرانه به فعالیت اقدام می کنند و با این کار سلامت مردم را به خطر می اندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عباسی با بیان اینکه سلامت و امنیت غذایی شهروندان در اولویت است و با واحد‌ هایی که دستورالعمل های بهداشتی را به نحو کامل اجرا نکنند برخورد قانونی می شود افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین رشد صعودی این ویروس در هفته‌ های اخیر در شهرستان بازرسی‌ ها از صنوف مختلف به صورت روزانه انجام می‌شود.
او بیان کرد : در گشت مشترک تعزیرات حکومتی ،مرکز بهداشت ، اداره صنعت ، معدن و تجارت ، گروه امر به معروف و نهی از منکر و نیروهای امنیتی شهرستان ،۱۴ واحد صنفی متخلف شامل ۱۲ قهوه‌خانه متخلف و ۲ مرکز بازی های رایانه ای باتوجه دلیل رعایت نکردن دستور العمل های بهداشتی و نادیده گرفتن مصویات ستاد کرونا و رعایت نکردن محدودیت های کرونایی در بازار شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی شناسایی و پلمب شدند.   عباسی اضافه کرد : با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در شهرستان بهمئی فعالیت قلیان سراها و سفره خانه های سنتی ممنوع است و هیچگونه سهل انگاری پذیرفتنی نیست.
درخشان رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بهمئی هم با اشاره به اینکه ، بازاریان در صورت تخلف و رعایت نکردن موارد بهداشتی کرونایی به دستگاه قضایی معرفی و پلمب می‌شوند گفت : قهوه خانه‌ ها به خاطر رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی یکی از مکان‌ های اصلی و کانون انتشار ویروس کرونا هستند .   درخشان با بیان اینکه بازاریان به افرادی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکرده و ماسک نزده اند خدمات ارائه نکنند.   او افزود: شهروندان می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۹۰ تخلفات بهداشت، ۱۳۵ تعزیرات حکومتی،۱۲۴ بازرسی ونظارت سازمان صنعت معدن و تجارت، تخلفات را گزارش دهند. انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تعزیرات حکومتی ویروس کرونا صنوف متخلف تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی رعایت نکردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز

بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز گفت: پیرو گزارش واصله به واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان در خصوص حمل ۳ لاشه دام سبک با ماشین شخصی از کشتارگاه دام شهرداری به محل قصابی، واحد متخلف با دستور دادستانی و حضور کارشناسان دامپزشکی و پلیس اماکن پلمب گردید.

بهروز حقیقی با اشاره به اینکه هر گونه کشتار دام خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی کشتار غیر بهداشتی تلقی می‌گردد گفت: حمل و نقل دام کشتار شده در کشتارگاه می‌بایست با ماشین سردخانه دار دارای مجوز دامپزشکی انجام شود است و در غیر اینصورت تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌گردد و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با واحد‌های متخلف از طریق مراجع قانونی برخورد می‌نمایند.

حقیقی می گوید: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص سریعا به اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز در پایان به عرضه کنندگان متخلف فرآورده‌های خام دامی هشدار داد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دامپزشکی که سلامت و بهداشت عمومی مصرف کنندگان را به خطر بیندازند با قاطعیت برخورد خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد