Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در فروردین ماه ١٤٠٠ بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور مربوط به استان بوشهر با ٤.٤ درصد افزایش و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان­­‌های­ تهران و چهارمحال وبختیاری با ١.۷ درصد افزایش است.  

درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) برای خانوارهای کشور ٤٩.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٥ درصد است. بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان ایلام (٥٨.١ درصد) و کمترین آن مربوط به استان قم (٤٢.٨ درصد) است.  

نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به فروردین ماه ١٤٠٠ برای خانوارهای کشور به عدد ٣٨.٩ درصد رسید. بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه مربوط به استان کرمانشاه (٤٢.٩ درصد) و کمترین آن مربوط به استان قم (٣٥.٨ درصد) است.

خانوارهای شهری

در نخستین ماه ١٤٠٠ یشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای شهری مربوط به استان سیستان­ و بلوچستان با ٤.٥ درصد افزایش و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان­ تهران با ١.٧ درصد افزایش است.  

درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) برای خانوارهای شهری کشور ٤٨.٨ درصد است. بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه خانوارهای شهری مربوط به استان چهارمحال وبختیاری (٥٨.٢ درصد) و کمترین آن مربوط به استان قم (٤٢.٧ درصد) است.

 نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به فروردین ماه ١٤٠٠ برای خانوارهای شهری به عدد ٣٨.٦ درصد رسید. بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه مربوط به استان کردستان (٤٢.٧ درصد) و کمترین آن مربوط به استان­ آذربایجان غربی (٣٥.٣ درصد) است.

خانوارهای روستایی

در فروردین ماه ١٤٠٠ بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای روستایی مربوط به استان خوزستان با ٥.٥ درصد افزایش و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان­ چهارمحال وبختیاری با ٠.٧ درصد افزایش است.  

درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) برای خانوارهای روستایی ۵۳ درصد است.  

بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان­ ایلام (٦٣.٣ درصد) و کمترین آن مربوط به استان قم (٤٣.٥ درصد) است. نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به فروردین ماه ١٤٠٠ برای خانوارهای روستایی به عدد ٤٠.٦ درصد رسید. بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه مربوط به استان­ همدان (٤٧.١درصد) و کمترین آن مربوط به استان­ سیستان وبلوچستان (٣٥.٧ درصد) است.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: تورم کرمانشاه قم ایران خبرگزاری فارس نرخ تورم در کرمانشاه گرانی بیکاری نرخ تورم دوازده ماهه خانوارهای روستایی تورم نقطه به نقطه فروردین ماه ١٤٠٠ بیشترین نرخ تورم نرخ تورم ماهانه خانوارهای شهری برای خانوارهای درصد افزایش ٥ درصد ٧ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟

ایسنا/زنجان مدیرکل ثبت احوال استان گفت: میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال ۱۴۰۲ را ۳۲.۵سال برای پدران و ۲۶.۹ سال برای مادران اعلام کرد.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ در بین شهرستان‌های استان، بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به شهرستان ابهر با رقم ۳۳.۵ سال و کمترین آن مربوط به شهرستان ماهنشان  با ۲۹.۹ سال است.

وی تصریح کرد: البته ۷۵ درصد از متولدین استان زنجان در سال ۱۴۰۲ مربوط به مادران در گروه سنی زیر ۳۵ سال است. ۷۵ درصد از متولدین استان زنجان در سال ۱۴۰۲ مربوط به مادران در گروه سنی زیر ۳۵ سال است.

 مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: ‌کل موالید استان در سال ۱۴۰۲  تعداد ۱۳۹۲۳واقعه بوده و از این تعداد ۱۰۴۴۲ ولادت در مادران پایین‌تر از ۳۵ سال رخ داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟