Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، آیت‌الله احمد جنتی در جلسه فوق‌العاده این شورا با تبریک به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: ماه مبارک رمضان به نیمه‌های خود رسیده و باید با خواندن دعا و مناجات‌های وارده از فیوضات این ماه که ماه بخشش و مغفرت است، بهره کافی را ببریم.

دبیر شورای نگهبان همچنین با اشاره به گسترش فزاینده شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: باید ضمن دعا و درخواست از خداوند متعال برای نابودی این ویروس منحوس، با دقت بیشتری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و مسئولین نیز با اتخاذ تدابیر لازم، به قطع شدن هرچه سریع‌تر این زنجیره این بیماری کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنتی در ادامه به موضوع مهم انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخابات در نظام اسلامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه باید نسبت به انتخابات که سرنوشت کشور را می‌سازد، حساس باشند و برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن، تلاش کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: هرچه به انتخابات نزدیک می‌شویم، فعالیت جریان‌های مختلف سیاسی در کشور جهت حضور در این عرصه مهم بیشتر می‌شود که بحمدالله شاهد افزایش این فعالیت‌ها هستیم.

دبیر شورای نگهبان با تأکید بر اینکه بخش مهمی از فرایند برگزاری انتخابات که همان بررسی صلاحیت‌های داوطلبان و نظارت بر اجراست بر دوش شورای نگهبان است، تأکید کرد: بررسی و احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات امر بسیار مهمی است که إن‌شاءالله با توجه به مر قانون این وظیفه را مثل گذشته با دقت هرچه بیشتر انجام خواهیم داد.

کد خبر 597669 برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم احمد جنتي شورای نگهبان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم احمد جنتي شورای نگهبان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن

نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از بایدن خواست تا برای شکست دادن ترامپ در انتخابات از حضور در این رقابت انصراف دهد.

به گزارش مشرق، رابرت اف.کندی، نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا عنوان کرده که جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و نامزد حزب دموکرات باید از رقابت‌ها کناره‌گیری کند تا وی بتواند مانع از این شود که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر به کاخ سفید بازگردد.

به گزارش پولیتیکو، کندی در جریان یک سخنرانی ۳۰ دقیقه‌ای در مرکز شهر بروکلین در ایالت نیویورک آمریکا عنوان کرد: ما فقط یک شانس برای شکست دادن دونالد ترامپ داریم.ما به نامزدی نیاز داریم که بتواند این کار را انجام دهد و آن نامزد من خواهم بود. کندی سپس در ادامه سخنرانی‌اش از بایدن خواست تا از حضور در انتخابات کناره‌گیری کند و عنوان کرد بر خلاف بایدن که شانسی برای پیروزی ندارد، ترامپ می‌تواند پیروز انتخابات باشد مگر آنکه بایدن با کنار کشیدنش از رقابت‌ها راه را برای شکست دادن ترامپ فراهم کند.

اظهارات کندی در حالی مطرح می‌شود که وی در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد شدید ترامپ قرار گرفته است و ترامپ به صراحت اعلام کرده هر گونه حمایت رای‌دهندگان از وی مانند هدر دادن حق رای‌شان است. دموکرات‌های نیز در مقابل اظهارات کندی علیه بایدن، انتقادات زیادی علیه وی مطرح کرده‌اند.

در همین رابطه مت کوریدونی، سخنگوی کمیته ملی دموکرات آمریکا عنوان کرده است که پیشنهاد کندی برای کنار کشیدن بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری را به همان اندازه کمپین انتخاباتی‌اش نباید جدی گرفت. با این حال کندی به همراه مدیر کارزار انتخاباتی‌اش، آماریلیس فاکس کندی، نظرسنجی را ارائه کردند تا بر مبنای آن استدلال کنند که چرا بایدن باید از رقابت‌های ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند.

وی با اشاره به نتایج این نظرسنجی تنها راه شکست ترامپ در انتخابات را، کناره‌گیری بایدن عنوان کرده است. هنوز نه کمپین ترامپ و نه کمپین بایدن در باب اظهارات کندی اظهار نظر نکرده‌اند. کندی پیش از این هم در اظهاراتی بایدن را خطری بزرگ برای دموکراسی آمریکا دانسته و عنوان کرده بود خطر وی برای دموکراسی بیشتر از خطر ترامپ است.

دیگر خبرها

  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد