Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: صنایع آلاینده منطقه ۲۱ در راستای مسئولیت اجتماعی به منطقه خدمت کنند.

به گزارش ایسنا، زهرا صدر اعظم نوری در دویست و نودمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه ۲۱، منطقه صنعتی است و وجود کارخانجات بافت غالب آن را تشکیل می‌دهد؛ در نتیجه باید این واحدهای صنعتی در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در ازای زیانی که به محیط‌زیست می‌زنند، خدماتی به منطقه ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای مثال می‌توانند نگهداری یک بوستان را تقبل کنند و یا به احداث یک پل در منطقه کمک کنند. همچنین در این منطقه کسانی که اقدام به تخریب و نوسازی می‌کنند باید ۲۰ درصد مساحت خود را به توسعه فضای سبز اختصاص دهند که باید پیگیری شوند که این املاک متعهد به انجام این اقدام شوند.

وی تاکید کرد: در منطقه تهرانسر صنایع مزاحمی وجود دارد که تاکنون از ظرفیت بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها استفاده نشده و ما می‌توانیم در این زمینه به منطقه کمک کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران مسئولیت اجتماعی شهرداری تهران منطقه21

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر باید نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد، واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به نگرانی شهروندان نسبت به حضور سگ‌های ولگرد و بی‌صاحب در سطح مناطق حتی محلات مرکزی شهر اظهار کرد: سلامت و امنیت روانی جامعه با این شرایط به خطر افتاده است، در حالی که شهرداری براساس قانون شهرداری‌ها موظف به مبارزه با پرسه‌زدن حیوانات موزی در سطح شهر است.

وی افزود: نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد باید واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام شود، هرچند مدتی است نسبت به این امر بی توجهی صورت گرفته است.

کد خبر 750776

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از محدوده محیط زیست خارج شد
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • یخساز صنعتی و یخساز قالبی: افزایش بهره وری در صنایع مختلف
  • ۲ دهه خدمت در منطقه محروم / روایت معلم غلامانی از زندگی معلمی
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • ضعف‌های زیرساختی و هزینه شدن یارانه برای کالاهای غیراساسی
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک