Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سرلک، از جوانان به عنوان سرمایه های کشور یاد کرد و گفت: ایمان قوی و تکیه بر وحیه خودباوری رمز موفقیت جوانان در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی سرلک»، امروز(7اردیبهشت) در مراسم بدرقه اعضای تیم ملی قایقرانی ایران که اردوی ۵۰ روزه ای را در سد حوضیان این شهر برگزار و آماده حضور در مسابقات المپیک  بودند، اظهارداشت: جوانان سرمایه های کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه الیگودرز افزود: امید است ملی پوشان پس از ماه ها تلاش بتوانند در مسابقات باعث افتخار و شادی مردم ایران اسلامی گردند.

 

وی عنوان داشت: غیرت دینی و ملی عامل پیروزی و سربلندی جوانان ما بوده و هست، توکل به خدای متعال، ایمان قوی و تکیه بر این روحیه خودباوری رمز موفقیت و پیروزی در هر عرصه ای است.

 

حجت الاسلام سرلک بیان داشت: امیدواریم جوانان غیرتمند ما با توکل بر خدای متعال و با تکیه بر اخلاق ورزشی، موجبات شادی ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی ما را فراهم سازند.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: موفقیت جوانان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در نشست شورای جوانی جمعیت سمنان گفت: تحقق جوانی جمعیت در کنار پشتوانه‌های قانونی نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان است و انتظار می‌رود بخش های مختلف در توجیه و تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به آمارهایی در زمینه سقط جنین به دستور پزشکان، افزود: گزارش‌هایی وجود دارد که پزشکان دستور به سقط جنین می‌دهند، اما در بررسی‌های بیشتر مشخص می‌شود جنین مشکلی ندارد و نیازی به سقط نبوده است.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: شنیده شده دستگاه‌های انجام آزمایش غربالگری دوره بارداری معیوب است، باید این موضوع بررسی و در صورت صحت، مشکل این تجهیزات برطرف شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به اقدام‌های ارزشمند دولت سیزدهم در تحقق جوانی جمعیت، گفت: واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت از جمله اقدام‌های سودمند در این زمینه است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • شرط موفقیت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است