Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@03:37:58 GMT

۲ کاندیدای جدی اصلاح‌طلبان بعد از سیدحسن خمینی

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۵۰۷۵

۲ کاندیدای جدی اصلاح‌طلبان بعد از سیدحسن خمینی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از برنا،‌ سهیلا جلودارزاده، نماینده مجلس دهم، با اشاره به روند تصمیم گیری در جریان اصلاحات با توجه به عدم حضور سید حسن خمینی اظهار کرد: سید حسن خمینی شخصیت مستحکمی داشت و با توجه به روابط خوبی که با همه اقشار دارد و به دلیل پیشینه خانوادگی، او شاید می‌توانست پراکندگی‌ها را به وحدت مبدل کند البته امروز هم، اصلاح طلبان توانایی مطرح هستند و می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایانی که آمده و ثبت نام کرده‌اند مانند محسن هاشمی و پزشکیان هم در همین، رده هستند. 

او اضافه کرد: بنیان جمهوریت هنوز در کشور ما شکل نگرفته است احزاب سیاسی از ضروری‌ترین نهادها هستند ولی نتوانسته‌اند تشکیلات درستی داشته باشند. احزاب کوچکی داریم که نه منبع مالی برای برنامه ریزی و تامین اعضا دارند و نه شرایط اجتماعی مناسبی وجود دارد از این رو دور هم جمع می‌شوند و ائتلاف می‌کنند و فقط در ایام انتخابات فعال می‌شوند.

زمانی در مجلس گفتیم تا احزاب پا بگیرند و فرهنگ سیاسی در کشور جا بیفتد دولت به احزاب یارانه بدهد و این کار ابتدا اختصاصی شد و امروز فکر نمی‌کنم، ادامه داشته باشد و احزاب کمکی بگیرند. احزاب آنچه که باید باشند نیستند تا نیروهای سیاسی لازم را آموزش بدهند کیفیت حضور در مجلس را ببینید آدم‌های دوره اول مجلس را با نمایندگان امروز مقایسه کنید. 

جلودارزاده در رابطه با امکان ریاست جمهوری زنان در ۱۴۰۰ گفت: من فکر نمی‌کنم امکان حضور زنان در عرصه ریاست جمهوری فراهم باشد ولی اگر بشود بسیار خوب است. ساختار حکومت ما مشکلاتی دارد که باید بازنگری و آسیب شناسی شود چرا همه ریاست جمهوری‌های ما به این شکل دوره خود را تمام می‌کند؟ این مشکل باید آسیب شناسی شود شما بهترین روسای جمهور دنیا را به ایران بیاورید ببینید آیا می‌توانند کار کنند؟ باید بررسی شود و ببینیم چرا چنین وضعیتی حاکم است و چرا احزاب ما پا نمی‌گیرند. 

کد خبر 597659 برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم اصلاح‌ طلبان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم اصلاح طلبان ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو و هیأت همراه عصر دیروز سه شنبه، با حضور در حرم امام خمینی به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

جماران تصاویری از استقبال سیدحسن خمینی از این هیات را منتشر کرده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901721

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • تصویری از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • ۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟