Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@23:20:43 GMT

میلان و دوناروما در بن بست!

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۵۰۸۶

به نظر می رسد دروازه بان جوان میلان در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، یکی از مسائلی که هفته است در رسانه های ایتالیا در مورد آن صحبت می شود، مساله تمدید قرارداد جان لوئیجی دوناروما، گلر جوان باشگاه میلان است. قرارداد این بازیکن در انتهای فصل به پایان می رسد و مذاکرات سران باشگاه میلان با نماینده این بازیکن تا به حال نتیجه مثبتی نداشته است و با توجه به اظهارات اخیر رسانه های ایتالیایی، تغییری در وضعیت میلان و جان لوئیجی دوناروما برای تمدید قرارداد این دروازه بان حاصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه میلان تا به حال چندین پیشنهاد مختلف به این دروازه بان داده است. اولین پیشنهاد قراردادی 5 ساله به ارزش 6 میلیون یورو به علاوه پاداش ها در صورت صعود میلان به لیگ قهرمانان بود که توسط این دروازه بان رد شد. وقتی میلان پیشنهادش را به 7 میلیون رساند نیز، این پیشنهاد توسط دوناروما رد شد. 

شنیده ها حاکی از این است که دروازه بان جوان ایتالیایی خواهان 12 میلیون یورو در سال است. آخرین پیشنهاد میلان نیز قراردادی دو ساله به ازای 7 میلیون به علاوه پاداش ها و همچنین بند فسخ قرارداد 30 تا 35 میلیون یورویی در صورت ناکامی در صعود به لیگ قهرمانان بود که این پیشنهاد نیز رد شد. 

چند هفته ای بود که روند مذاکرات متوقف شده بود و به نظر نمی رسد میلان قصد داشته باشد پیشنهاد خود را افزایش دهد و تا پایان فصل صبر خواهد کرد و منتظر خواهد ماند تا این دروازه بان به یکی از پیشنهادهای باشگاه جواب مثبت دهد اما در این میان میلانی ها بی کار نماندند و به دنبال پیدا کردن جایگزینی برای دوناروما کردند که گفته می شود این دروازه بان مینیان از لیل است.

به طور قطع دوناروما اولویت اول میلان باقی می ماند و تنها در صورتی مینیان جذب خواهد شد که روند مذاکرات با دوناروما به ناکامی برسد. روابط دو باشگاه لیل و میلان بعد از انتقال لیائو بسیار خوب است. اگر دوناروما از میلان جدا شود، محتمل ترین گزینه او یوونتوس خواهد بود ولی بانوی پیر هم برای خرید دوناروما باید ابتدا شزنی را بفروش برساند. دوناروما دوست دارد حضوری دائمی در لیگ قهرمانان داشته باشد به همین خاطر شاید ناکامی میلان در صعود به این تورنمنت هم به بیشتر شدن علاقه گلر ایتالیایی به جدایی از این تیم منجر شود.

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با گلاره ناظمی: هرچه رای دهنده بیشتر باشد، نتیجه عادلانه تر است محمدمهدی، هوادار نوجوان استقلالی: اگر گوشم را هم می بریدند تیمم را نمیفروختم؛ کسانی که اذیتم کردند را بخشیدم گل مهدی طارمی به موریرنسه از روی نقطه پنالتی (موریرنسه 1-1 پورتو) کریستیانو رونالدو به دنبال انتقال به پاری سن ژرمن است / توتو اسپورت بی تفاوتی دوناروما نسبت به شکست 3-0 میلان مقابل لاتزیو / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!

به گزارش "ورزش سه"، پیولی، سرمربی میلان، علیرغم اعتراض بزرگی که هواداران میلان در جریان تساوی ۳-۳ خانگی روسونری مقابل جنوا انجام دادند، به آنها احترام می‌گذارد. اولتراهای میلان در بازی امشب در اکثر دقایق بازی سکوت کردند و ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی ورزشگاه را ترک کردند. پیولی در نشست خبری پس از بازی در مورد شرایط تیمش و اعتراض هواداران صحبت کرد.

عملکرد تیم؟
شروع‌مان ضعیف بود. ما در ۲۰ دقیقه ابتدایی تمرکز و یکپارچگی لازم را نداشتیم و یک گل زودهنگام دریافت کردیم.
پس از آن، ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما اشتباهات بسیاری نیز مرتکب شدیم. سپس به بازی برگشتیم و به برد نزدیک بودیم اما روی اشتباهات بچگانه یک گل ساده دریافت کردیم.

اعتراض هواداران؟
ما امروز خوب بودیم اما نتوانستیم پیروزی را به دست بیاوریم. ما هیچ یک از ۴ بازی اخیر را نبردیم. هواداران حق دارند از ما عصبانی باشند و اعتراض‌شان را به شکل هو یا به اشکال دیگر نشان دهند. ما فقط می‌توانیم به آنها احترام بگذاریم. ما باید متمرکز بمانیم و تا پایان خوب کار کنیم. هواداران اعتراض می‌کنند چون دلیلی وجود دارد و ما خوب نبوده‌ایم. باید بهتر بازی کنیم که آنها از ما راضی باشند.

حذف از لیگ اروپا در آینده شما تاثیرگذار است؟
بله فکر می‌کنم تاثیر دارد. می‌توانستیم صعود کنیم. البته که تاثیرگذار بود و در پایان فصل مورد توجه قرار خواهد گرفت.

تعویض لیائو و هو شدنش؟
رافا امروز به اندازه کافی در محوطه جریمه حریف نبود. من به یک وینگر نیاز داشتم که بیشتر به داخل محوطه برود و اوکافور در این زمینه بهتر بود. در مورد هو شدن نمی‌توان چیزی بگویم. این نظر هواداران است.

دیگر خبرها

  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • گل به خودی مالک شاو مقابل جنوا (میلان 3-3 جنوا)
  • گل ژیرو به جنوا (میلان 3-2 جنوا)
  • گل کالب اکوبان به میلان (میلان 1-2 جنوا)
  • گل الساندرو فلورنتزی به جنوا (میلان 1-1 جنوا)
  • گل متئو رتگی به میلان از روی نقطه پنالتی (میلان 0-1 جنوا)