Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@05:25:22 GMT

تکذیب دیدار مقامات ایرانی با رییس سیا در بغداد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۵۳۲۲

تکذیب دیدار مقامات ایرانی با رییس سیا در بغداد

به گزارش تابناک به نقل از فرارو، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران شایعه دیدار مقامات ایرانی و آمریکایی در بغداد را تکذیب کرد.

شامگاه دوشنبه برخی شایعات درباره دیدار «ویلیام برنز»، رئیس سازمان سیا با مقامات ایرانی در بغداد مطرح شد، در همین حال، امروز سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه این دیدار را رد کرد و آن را «خبرسازی زرد» نامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع این خبر، مایکل روبین، کارشناس ضدایرانی در مؤسسه امریکن اینترپرایز است که مطلب خود را طی مقاله‌ای در یک سایت آمریکایی منتشر کرده است. خبرنگار آمریکایی نگفته برنز با کدام مقام ایرانی دیدار کرده است.

در همین حال خبرگزاری تسنیم نیز گفته که برنز چند روز قبل بغداد را ترک کرده بود و حضور او در بغداد همزمان با حضور مقام ایرانی نبوده است.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، روز یکشنبه وارد بغداد شد و بلافاصله با مقامات عراقی دیدار کرد که تصاویر آن منتشر شد.

ظاهرا سازمان سیا نیز، در تماس با مایکل روبین، این خبر را تکذیب کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان دعای مجیر کرونای هندی دعای روز چهاردهم رمضان سخنگوی وزارت امور خارجه ایران آمریکا بغداد گروه های شغلی ماه رمضان دعای مجیر کرونای هندی دعای روز چهاردهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب

تابناک _ پیش از ظهر امروز، آقای نچیروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان عراق با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال می شود...

دیگر خبرها

  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • بارزانی با رییسی دیدار کرد
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیاز خطرناکی پیش می‌رود
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی