Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@16:38:57 GMT

محورهای پرتلفات استان کرمانشاه را بشناسید

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۵۳۵۵

محورهای پرتلفات استان کرمانشاه را بشناسید

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: سال گذشته و در محورهای یاد شده مجموعا 85 نفر جان خود را در سوانح رانندگی از دست دادند.
وی افزود: بیشترین تلفات رانندگی مربوط به محور کرمانشاه - اسلام آباد با 35 نفر , کرمانشاه - کامیاران با 33 نفر و بیستون - سنقروکلیایی با 17 نفر بود.
سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: محور اسلام آبادغرب - شاهبدادغ و محور کوزران هر کدام با 15 فوتی، بیستون - صحنه با 14 فوتی و کرمانشاه - روانسر با 11 فوتی دیگر محورهای پرحادثه استان در سال گذشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین در محورهای یاد شده علاوه بر 140 کشته به جا مانده، یک هزار و 153 نفر نیز زخمی شدند.  
وی، خستگی و خواب آلودگی، استفاده از تلفن همراه، عجله و شتاب، خوردن و آشامیدن، حواس پرتی و صحبت کردن مداوم با سرنشینان را از مهمترین عوامل وقوع سوانح رانندگی ذکر کرد.
سرهنگ حیدری همچنین با اشاره به جان باختن 304 نفر و زخمی شدن 3 هزار و 892 نفر در سوانح رانندگی سال قبل، گفت: افراد فوتی نسبت به سال 98 بیش از 13 درصد و افراد مجروح نیز حدود 14 درصد کاهش داشته است.
رئیس پلیس راه استان در پایان تعداد افراد جانبخانه سوانح رانندگی فروردین امسال را نیز 19 نفر اعلام کرد و گفت: طی این مدت 314 نفر هم زخمی شده اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرمانشاه محمد حیدری بیستون سوانح رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید

سال ۱۴۰۲ یکی از سال‌های پرتلاش ایران در تحقق مبحث چهارم سند تحول در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به شمار می‌آید و دانشمندان فضایی ما چندین ماهواره را با اهداف مختلف در این سال با موفقیت به فضا پرتاب کردند.

به گزارش ایسنا، این پیشرفت‌ها تا جایی بوده که حالا ایران جزو ۶ کشور دارای این فناوری قرار گرفته است. در ادامه ویدیویی از دستاوردهای هوافضای کشورمان در ۱۴۰۲ را مشاهده کنید:

منبع: کانال لشکر قدس

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان