Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادم از توزیع ۷ هزار بسته معیشتی در قائم‌شهر همزمان با ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

«علی خادم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری، با تبریک ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امروز به برکت ماه مبارک رمضان، رزمایش سراسری کمک مومنانه را آغاز می‌کنیم و این نهضت همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر تصریح کرد: این کار خداپسندانه ابلاغ مستقیم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده و ما تاکنون هزاران بسته کمک معیشتی مواد غذایی بین نیازمندان در قائم‌شهر توزیع کرده‌ایم.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و مواسات و کمک به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه با هدف محرومیت زدایی، ۷ هزار بسته معیشتی در روز سه شنبه هفتم اردیبهشت ساعت ۱۴بعدازظهر در بین جامعه هدف شناسایی شده در سطح شهرستان، توزیع خواهد شد.
 

این مسئول ضمن قدردانی از مردم فهیم و نوع دوست قائم‌شهر، ادارات و نهادها ،گروه های جهادی، پایگاه های بسیج، خیرین خداشناس به دلیل حمایت های خالصانه از اجرای این کار خداپسندانه اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک تعداد ۲۶ هزار وعده غذای گرم به خانواده‌های نیازمند به همت بسیج سازندگی توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج توزیع شد.
 

خادم ادامه داد: اکنون در آستانۀ ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، رزمایش‌های کمک‌های مومنانه مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان و محرومان در اقصی نقاط استان آغاز شده است که کارکرد‌های بی بدیل آن در تقویت تعاون و همکاری و مسئولیت پذیری و انسجام اجتماعی و استحکام بنیان خانواده و کاهش فقر و هم نوایی فراگیر با نیازمندان جامعه، انکار ناپذیر است.

 

وی گفت: بی تردید حصول این دستاورد مهم و بسط و گسترش کارکرد‌های معرفتی کمک‌های مومنانه در جامعه اسلامی، منبعث از مکتب اهل بیت (ع) است که شاخصه‌های کلیدی این مسأله را می‌توان در سیره و سبک زندگی امام مجتبی (ع)، به عنوان اسوۀ انفاق و ایثار و کرامت مشاهده کرد.

 

پایان پیام/708

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته معیشتی امام حسن مجتبی ع قائمشهر خادم ماه رمضان قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحمید طالبی رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در نشست خبری پنجمین کنگره بین المللی حضرت رضا (ع) کلیاتی از برنامه‌ها در دهه کرامت که بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب با محورهای مشارکت‌های مردمی، ایمان، ارتباطات و هم‌دلی اجتماعی و ایجاد رابطه بین مردم و امامت تدوین شده است، را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه حدیث محوری از امام رضا (ع) «ان الامام زمام الدین و نظام المسلمین و صلاح الدنیا و عز المؤمنین» را در دستور کار قرار دادیم، گفت: شعار محوری با شما سربلندیم را انتخاب کردیم. همچنین با کمک اعتاب مقدسه حضرت معصومه (س)، احمد بن موسی (ع)، حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد جمکران، شورای هماهنگی تبلیغات و وزارت ارشاد برنامه‌های هماهنگی در سراسر کشور برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: این دهه از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت آغاز خواهد شد. آستان قدس رضوی بیش از ۳۸۰ برنامه در بخش‌های مختلف با مرکزیت حرم امام رضا برای مجاوران حضرت و نیز در سراسر کشور برنامه‌ریزی کرده است.

طالبی در ادامه بیان کرد: بارزترین و مشخص‌ترین فعالیت در حوزه علمی کنگره جهانی حضرت رضا (ع) است. بعد از آن حرکت مردمی ۱۷ ساله کاروان‌های زیر سایه خورشید که در ۳۱ استان ۶۳ هیئت و در بیش از ۲۳۰۰ نقطه شهری خادمان از مشهد مقدس با پرچم امام رضا (ع) حرکت می‌کنند و زیارت از راه دور را با یک پیوست فرهنگی، برای عاشقان حضرت فراهم خواهند کرد. همچنین افرادی برای برگزاری همین آئین به ۱۲ کشور اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی همچنین در ادامه تشریح برنامه‌های دهه کرامت اظهار داشت: اختتامیه جشنواره گنجینه مهر توسط مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس در قالب امتداد اجتماعی زیارت برگزار خواهد شد. علاوه بر آن رونمایی از تازه‌های نشر رضوی هم زمان با نمایشگاه کتاب توسط انتشارات آستان قدس رضوی، به‌نشر و بنیاد پژوهشگاه‌ها و دانشگاه‌ها انجام خواهد شد. رویداد اهدای بیست هزار کتاب به کتابخانه‌های سراسر کشور و بازآفرینی موزه قرآن کریم در حرم مطهر بعد از ۴۰ سال و همچنین خدمت‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی توسط کانون‌های خدمت در سراسر کشور انجام می‌شود که بارزترین آن‌ها تجهیز و تحویل ۵۵۰ چاهک آب رسانی در استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با کمک مرکز رسانه آستان قدس و سایر رسانه‌ها برنامه‌های مختلفی که در سراسر کشور برگزار می‌شود، شادی مومنانه‌ای را همراه با پیوست علمی و فرهنگی تقدیم عاشقان اهل بیت و حضرت رضا (ع) کند.

کد خبر 6099776

دیگر خبرها

  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی