Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، روز دوشنبه خبری مبنی بر اخطاریه‌ای از سوی سازمان هواپیمایی کشوری خطاب به آژانس‌های گردشگری با موضوع فروش بلیط در مسیرهای تهران هند و تهران پاکستان در رسانه‌ها منتشر شد.

روابط عمومی علی‌بابا در این باره گفت: علی‌بابا روز ۵ اردیبهشت پیرو نامه رسمی هواپیمایی کشوری، فروش تمامی بلیط‌ها در مسیرهای تهران هند و تهران پاکستان را متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته روابط عمومی علی‌بابا، بخشنامه ابتدایی ستاد ملی مقابله با کرونا در روز ۴ اردیبهشت خطاب به شرکت‌های هواپیمایی جهت لغو پروازها بوده و شامل فروش بلیط نمی‌شد. علی‌بابا به محض دریافت نامه رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر توقف فروش از تاریخ ۵ اردیبهشت، فروش را متوقف کرد. همچنین در راستای شفاف‌سازی و همکاری با سازمان‌های نظارتی تمامی مستندات لازم جهت اثبات این امر در اختیار سازمان هواپیمایی کشوری قرار داده شد و تا اطلاع ثانوی هیچ پروازی در این مسیر فروخته نخواهد شد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5199065

منبع: مهر

کلیدواژه: هندوستان پاکستان علی بابا بلیت هواپیما کسب و کار گروه خودروسازی سایپا تبلیغات گروه صنعتی ایران خودرو کسب و کارهای اینترنتی وسایل سرمایشی مشهد استاندارد فولاد رژیم غذایی سنگ آهن سیمان داروخانه اندروید هواپیمایی کشوری علی بابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند

به گزارش همشهری آنلاین، شادی مالکی با اعلام آغاز فرآیند نام‌نویسی دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با تاکسی برقی گفت: همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال از امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی نام نویسی کنند.

او اضافه کرد: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E۵۰A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان تاکسیرانی، متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا با مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

امسال قرار است ۲۵ هزار خودروی برقی سدان، ۲۵۰۰ هزار تاکسی برقی و ۱۰ هزار ون برقی از طریق خودروسازان داخلی طبق توافقنامه با وزارات صمت تامین شود و در مجموع نزدیک به ۶۰ هزار خودروی برقی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی تهران می شود.

به گفته مالکی، از هفته گذشته تاکنون قرارداد نزدیک به ۱۰ هزار خودرو با خودروسازان داخلی منعقد کردیم و یک هزار دستگاه خودرو نیز هم اکنون در تهران است؛ این خودروها پلاک ملی گرفته‌اند و در صف دریافت پلاک تاکسی هستند.

کد خبر 846999 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران تاکسی فرسوده خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست