Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر امروز در نشست با شماری از مسؤولان استانی، با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر همت و تشریک ‌مساعی همگانی برای تحقق دولت جوان حزب‌اللهی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دولت جوان حزب‌اللهی دولت پرکار و پرنشاط است، افزود: رابطه مستقیمی بین کارآمدی و پرکاری وجود دارد، زیرا نتیجه پرکاری و تلاش مضاعف دولت و دولتمردان رفع مشکلات کشور، حرکت در مسیر آبادانی و رضایت حداکثری مردم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نکته اساسی در این میان آن است که منشأ پرکاری را باید در وجود روحیه انقلابی و جهادی جستجو کرد، بر این اساس دولتی که در این روحیه ضعف دارد و اعضای آن را افرادی تشکیل می‌دهند که از این روحیه فاصله دارند نمی‌تواند دولتی پرکار و پرنشاط را رونمایی کند، محافظه‌کاری و کم‌کاری بر آن غلبه خواهد کرد و مسببات نارضایتی مردم را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت جوان حزب‌اللهی دولت مردمی و خدمت رسان است، خاطرنشان کرد: مردمی بودن دولت از شاخصه‌های مهم مطلوبیت نظام‌های سیاسی است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: مهم‌ترین شاخصه مردمی بودن یک دولت در گام اول به قدرت رسیدن از طریق انتخاباتی با مشارکت حداکثری است و گام دوم مردمی بودن دولت، نوع و چگونگی تعامل با مردم است.

وی ادامه داد: الگوی ارتباط دولت با مردم اگر صادقانه، صریح، دوسویه و متعالی باشد زمینه مشارکت حداکثری برای رشد و آبادانی جامعه را در پی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: دولت مردم‌سالار با باور و رویکرد حقیقی به استقلال سیاسی اقتصادی و فرهنگی برای حل معضلات و مشکلات به استعدادهای درونی مردم سرزمین خود اتکا می‌کند و مردم را در امور محوریت می‌دهد و رکن جمهوریت نظام را بیش از پیش تقویت می‌کند.

رویکرد تعامل با مردم در دولت جوان حزب‌اللهی از خدمتگزاری به خدمت‌رسانی ارتقا می‌یابد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه دولت جوان حزب‌اللهی دولتی مردمی است، افزود: دولتی که ارتباط تنگاتنگی با مردم ندارد از شناخت نیازهای واقعی جامعه ناتوان است و در تشخیص اولویت‌ها دچار اشتباه محاسباتی خواهد شد و حاصل آن افزایش نارضایتی و واگرایی مردم و دولت و فاصله گرفتن از معیار مردمی بودن و درنهایت بحران ناکارآمدی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: در دولت مردمی، رویکرد تعامل با مردم از خدمتگزاری به خدمت‌رسانی ارتقا یافته است.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تفاوت این دو رویکرد در این است که در خدمت‌رسانی به جای اینکه مردم به سراغ دولتمردان بیایند و درخواست کنند، این دولت است که به سراغ مردم می‌آید و خدمات خود را به مردم تقدیم می‌کنند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه دولت جوان حزب‌اللهی دولت شایسته‌سالار است، اظهار کرد: شایسته‌سالاری بهره‌گیری از انرژی خلاق افراد نخبه و برگزیده اجتماع است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری افزود: دولت شایسته‌سالار دولتی است که در آن بهترین افراد از لحاظ دانشی و مهارتی در بهترین جایگاه با بالاترین بازده خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: بدون شک دولتی موفق است که اداره امور خود را در اختیار شایستگانی گذاشته باشد که از تعهد و تخصص لازم برخوردار باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اضافه کرد: بده بستان‌های جناحی و گزینش مدیران و مسئولان دولتی مبتنی بر گرایش‌های حزبی بزرگ‌ترین آفتی است که دولت را با بحران کارآمدی مواجه خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری افزود: از سوی دیگر شایسته‌سالاری، تخصصگرایی را نیز به همراه دارد و حاصل آن ارتقای علمی و تضمین تصمیم‌ها و برنامه‌های دولت خواهد بود، امری که دولت جوان حزب‌اللهی در پی تحقق آن است.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی نماینده ولی فقیه دولت بجنورد حجت الاسلام والمسلمین نوری دولت جوان حزب اللهی دولت جوان حزب اللهی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان

گروه نجات وقتی شروع به آواربرداری از یک ساختمان مخروبه می‌کنند، مرد مسنی را می‌بینند که در زیر آوار در حال نماز خواندن بود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها شاهد نبرد جانانه مردم غزه با اسکتبار جهانی هستیم. رژیم غاصب صهیونیستی به همراه ایادی خود یعنی آمریکا و انگلیس جنایتکار، در حالی بی رحمانه علیه مردم فلسطین ائتلاف کردند و روزانه غیر نظامیان به ویژه زنان و کودکان را به خاک و خون می کشانند که مردم مسلمان و مظلوم غزه مقاومت معجزه آسایی را از خود بروز می دهند. آنچه برای ما و جهانیان بیشتر جلوه کرده، تقویت روحیه معنویت و حفظ آموزه‌های ناب اسلام در سخت‌ترین شرایط این نبرد است. «استقامتِ متکی بر معنویت» عبارتی است که تجسم آن را امروز در مردم مسلمان غزه مشاهده می‌کنیم و می‌توانیم از این صحنه‌ها درس‌های عبرت‌آموزی دریافت کنیم.

در فیلم‌های منتشر شده، افراد به ویژه نوجوانانی را می‌بینیم که با تلاوت قرآن سعی می‌کنند از آلام خود کم کنند و یا روحیه توکل خود را بالا ببرند؛‌ اما اکنون در تازه‌ترین فیلم منتشر شده از قضایای فاجعه‌بار غزه، صحنه‌ای بسیار شگفت‌آور را مشاهده می‌کنیم که انسان را به حیرت وا می‌دارد. گروه نجات وقتی شروع به آواربرداری از یک ساختمان مخروبه می‌کنند، مرد مسنی را می‌بینند که در زیر آوار در حال نماز خواندن بود و در آن حالت آیات 36 تا 38 سوره نور را می‌خواند.

نگاهی به آیه ای از قرآن که مردم غزه با آن قوت می گیرند / «حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِیلُ»

این فیلم را در ادامه مشاهده می‌کنید.

.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان