Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@19:11:40 GMT

توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در رودبار قصران

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۵۹۰۷

توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در رودبار قصران

بسته های کمک معیشتی باهمت شهرداری اوشان فشم میگون، اداره اوقاف و امور خیریه و ستاد نمازجمعه رودبار قصران در ایام ماه مبارک رمضان تهیه و در میان گروه های هدف توزیع گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ ریاحی شهردار اوشان فشم میگون در ضمن تبریک ماه مبارک رمضان عنوان کرد: امروز با کمک مردم ولایتمدار ،روحانیت معزز منطقه و همه مسئولین اتفاق بسیار خوبی  رقم خورد و ۱۵۰۰بسته معیشتی جهت توزیع در میان گروه های هدف در منطقه رودبار قصران و لواسان آماده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش از این نیز شهرداری و باکمک دیگر ادارات بخصوص اداره اوقاف و امور خیریه و خیرین در تهیه بسته های کمک معیشتی اقدامات خوبی انجام داد و بارها شاهد آن بودیم.

این مقام مسئول در ادامه به تداوم چنین طرح هایی اشاره کرد و افزود: باید کمک کنیم در کشور عزیزمان ضعف ها برطرف شود  و بیشتر به خانواده ها و افراد بی بضاعت توجه کنیم. شهرداری اوشان فشم میگون پیش از عید نیز با کمک اداره اوقاف لواسان و رودبار قصران۵۰۰۰ پرس غذای گرم بین افراد بی بضاعت توزیع کرد.

ریاحی بیان کرد: از خصوصیات مثبت مردم ایران و مسلمانان این هست که درصدی از دارایی های خود را در راه کمک به نیازمندان صرف می کنند و این فرهنگ پسندیده نسل به نسل تاکنون ادامه داشته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه شهرداری اوشان فشم میگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، معاون ارزیابی و انطباق اداره کل با اعلان خبر توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، ضمن تاکید بر نظارت جدی و بازرسی‌های مداوم کارشناسان استاندارد کرمانشاه از کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش کالا بیان نمود در راستای اهداف سازمانی خویش کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت‌های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می‌دهد.
محمد نژاد ادامه داد: دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری است.
وی اظهار کرد: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنابر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.
محمد نژاد ضمن تاکید برلزوم استانداردسازی واحد‌های تولیدی مشمول مقررات استاندارد گفت: شهروندان برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره کل استاندارد اعلام نمایند.

دیگر خبرها

  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار