Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:46:06 GMT

امتحان دانش‌آموزان ابتدایی مجازی است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۶۰۰۸

امتحان دانش‌آموزان ابتدایی مجازی است

ایسنا/زنجان رئیس اداره ارزشیابی تحصیلی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: امتحان دانش‌آموزان ابتدایی، مجازی برگزار خواهد شد.

سید محمد خندان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارتخانه، پایان سال تحصیلی آموزشی ابتدایی تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه بوده و پس از آن امتحانات به‌صورت کیفی - توصیفی و بر اساس زمان‌بندی تعیین شده توسط مدیر و معلم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای همه مقاطع ابتدایی آموزش و ارزشیابی به صورت مجازی بوده و اطلاعات و شواهد جمع‌آوری شده در طول سال تحصیلی از دانش‌آموزان با توجه به عملکرد آن‌ها در طول سال، بر امر ارزشیابی دخیل خواهد بود.

این مسئول با اشاره به امتحانات مقطع متوسطه، ادامه داد: امتحان بخشی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم مجازی است و فقط امتحانات دانش‌آموزانی که به صورت کشوری برگزار می‌شود، احتمالاً حضوری بوده که برگزاری آن نیز به شرایط استان بستگی دارد.

رئیس اداره ارزشیابی تحصیلی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری حضوری امتحانات منوط به اجازه ستاد پیشگیری و درمان کرونا در استان بوده و اگر اجازه‌ای صادر شود، امتحانات حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زنجان امتحان نهایی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، پودینه مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند گفت:  سنگ بنای دانش آموزان و خلاقیت آنها در دوره ابتدایی رخ می‌دهد و این جشنواره جابربن حیان به دانش آموزان کمک می‌کند تا استعداد‌های خود را به معرض نمایش بگذارند.
پودینه اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از پنجاه مدرسه دوره ابتدایی حضور داشتند که طرح‌های برتر این جشنواره پس از دواری به مرحله استانی راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان