Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@08:30:02 GMT

سقوط زن جوان در چاه 40 سانتی متری+ عکس

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۶۲۳۵

سقوط زن جوان در چاه 40 سانتی متری+ عکس

جلال ملکی از وقوع حادثه سقوط در چاه واقع در خیابان ری خبر داد و گفت: خوشبختانه فرد مصدوم با کمترین صدمه نجات یافت.

به گزارش برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در خصوص جزئیات این خبر گفت:  ساعت ۱۱:۳۷ ظهر امروز یک مورد حادثه سقوط در چاه واقع در خیابان ری، خیابان ملا باقری  به سامانه 125سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد.

ملکی تصریح کرد: محل حادثه یک منزل مسکونی ویلایی به وسعت 500 متر بود در قسمت حیاط یک سرویس بهداشتی وجود داشت که نزدیک آن مشرف به چاه قدیمی منزل بود و فضاییی به قطر 40 سانت از کاشی های سطح تراس تخریب شده بود که به صورت باور نکردنی یک زن 40 ساله از آن فضای باریک به داخل آن سقوط کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: کف گودال کمی عریض تر بود و مقداری هم آب جم که عمق چهار تا پنج بود شده بود که آتش نشانان عملیات با ایمنی کامل و حداکثر احتیاط آغاز کردند و خوشبختانه این خانم با حداقل صدمه نجات یافت. و تحویل عوامل اورژانس شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی آتش نشانی قطر شهرداری تهران سقوط در چاه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک مورد فرونشست زمین و ترکیدگی لوله آب ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه فرونشست در خیابان شهیدان کاظمی اتفاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساعت اکیپ ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی به همراه افسر کشیک وقت با تجهیزات و پمپ‌های مکنده به محل حادثه اعزام شدند، گفت: این فرونشست به عمق ۴ متر و طول و عرضی زیاد اتفاق افتاده است.

وی افزود: پس از حضور عوامل حوادث اداره آب و قطع آب، ترمیم لوله شکسته انجام شد و عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل و با حضور عوامل یاد شده و همچنین عوامل شهرداری منطقه و پلیس راهور برای مسدودی و عدم تردد خودروها محل را ترک کردند.

شریعتی گفت: ترمیم و پر کردن حفره ایجاد شده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6098875

دیگر خبرها

  • تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است
  • نشست زمین و ترکیدگی لوله در خیابان شهیدان کاظمی
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟