Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با فرا رسیدن ماه بهار قرآن، برنامه جزء خوانی قرآن کریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حسینیه سید الشهداء مریوان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات مریوان در حسینیه سیداشهداء شهرستان مریوان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه پر فضیلت بهار قرآن اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است که خداوند هر شبانه روز از آن را با دیگر ایام سال متفاوت تر برای راز و نیازبندگان خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: این ماه فرصت مناسبی برای انس بیشتر با قرآن و تقویت فضای شور و نشاط معنوی بین آحاد مردم به ویژه جوانان خدا جو است و همچنین لیالی قدر فرصتی است تا انسان در این شب‌های نزول رحمت الهی با استغفار و خودسازی و طلب مغفرت و مبارزه با خواهش‌های نفسانی خود را برای جشن عید فطر و عید بندگی آماده کنند.

 


حجت‌الاسلام ورهرام افزود: خدمت به ساحت قرآن کریم و عترت به هر اندازه و عمل به آموزه‌های آیات وحی در حد وسع سبب رستگاری و سعادت و عاقبت به خیری در دنیا و آخرت خواهد شد.

 


وی گفت: مراسم معنوی جزء خوانی قرآن کریم که دارای یک پیام تاثیر گذار در جامعه خواهد بود، همزمان با ماه مبارک رمضان همه روزه به مدت ۳۰ روز از ساعت ۱۹عصردر حسینیه سید الشهداء مریوان با حضور عامه مردم و دو تن از قاریان محترم شهرستان در حال برگزاری است.

 


وی در پایان از تمامی تلاشگران و خادمانی که در ماه مبارک رمضان سال گذشته، در محفل جزءخوانی حسینیه سید الشهداء شرکت کردند قدردانی کرد و اظهار داشت برای شرکت در این برنامه قرآنی و معنوی رعایت موازین بهداشتی مد نظر داشته باشند.

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: جزء خوانی قرآن کریم ماه مبارک رمضان قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز گفت: نوزدهمین دوره آزمون سراسری اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا دور اول با حضور ۴۰ حافظ در رشته‌های ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء قرآن کریم برگزار شد.


حجت الاسلام زارع افزود: در پایان به قبول شدگان ۱۰ جزء مدرک تخصصی درجه ۵ معادل دیپلم، ۲۰ جزء مدرک تخصصی درجه ۴ معادل فوق دیپلم، ۳۰ جزء مدرک درجه ۳ معادل لیسانس، درجه ۲ فوق لیسانس، درجه ۱ دکترا طی مراحلی در طول سال اعطا می‌شود.


وی ادامه داد: قبول شدگان در این آزمون به مرحله دوم یعنی حسن حفظ اواخر تیرماه راه خواهند یافت

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن در یزد
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در یزد
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان