Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@15:44:11 GMT

توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز چاه آب در ساوه

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۶۳۸۴

توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز چاه آب در ساوه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در عملیات پلیس شهرستان ساوه در این شهرستان یک دستگاه حفاری غیر مجاز چاه آب به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توقیف و در این زمینه ۲ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: ماموران انتظامی شهرستان، در انجام تحقیقاتی از تردد یک وانت نیسان حامل یک دستگاه حفاری غیر مجاز در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان با خبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عیسی آبادی افزود: در تمهیدات اجرایی پلیس خودروی وانت نیسان شناسایی و متوقف و دستگاه حفاری غیر مجاز توقیف شد.

او با اشاره به توقیف این دستگاه حفاری غیر مجاز اظهار داشت: دو نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: با توجه به بحران کم آبی از همشهریان تقاضا داریم در صورت اطلاع از هرگونه حفاری‌های غیر مجاز در سطح شهرستان مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان ساوه حفاری غیر مجاز پلیس استان مرکزی دستگاه حفاری غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان

حجت الاسلام حمیدی گفت : در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان در جلسه شورای برنامه ریزی این نهاد از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است.

وی افزود: از این تعداد ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

او اظهار داشت: برنامه محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثر بخشی آن‌ها را نیز مورد تجزیه، تحلیل و بررسی قرار دهند.

حجت الاسلام حمیدی تاکید کرد : ما معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راه کار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور