Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پاشازاده کاپیتان و مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در استقلال همه چیز خوب است به جز خط دفاع. یعنی خط دفاعی تبدیل به نقطه ضعف این تیم شده و واقعاً حیف است تیمی که تا این میزان خوب و روان بازی می‌کند و به این راحتی گل می‌زند، راحت گل بخورد و امتیازاتی از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: مدافعان استقلال نفر به نفر خیلی خوب هستند. اصلاً بهتر از اینها کی هست؟ مگر بهتر از این مدافعان هم داریم؟ اما وقتی کنار هم قرار می‌گیرند به اوج ناهماهنگی می‌رسند.

وی افزود: مدافعان نفر به نفر خوب هستند و این ناهماهنگی بین آنهاست که تبدیل به معضل شده. همین ناهماهنگی باعث شده جاگیری مناسبی نداشته باشند و برای همین مهاجمان تیم مقابل به راحتی در بین آنها صاحب توپ شده و بعضاً گل می‌زنند.

پاشازاده گفت: با اینکه استقلال در لیگ شرایط خوبی در دفاع دارد و یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را دارد، اما در آسیا نقاط ضعف خط دفاعی این تیم بروز کرد. دلیل آن هم این است که ما در فوتبال ایران مهاجمان خوبی نداریم و خط دفاعی استقلال در آسیا مقابل مهاجمانی که کلاس شان فراتر از آسیاست کم می‌آورند.

کاپیتان سابق آبی پوشان تصریح کرد: این بازی (الاهلی)، گردنه سخت صعود از این گروه برای استقلال است که باید به سلامتی از این گردنه سخت عبور کند.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به نتیجه بازی قبلی دو تیم که پیروز ۵ بر ۲ برای آبی پوشان بود، بیان داشت: نتیجه بازی قبلی در این بازی مثل شمشیر دو لبه است. از یک سو ممکن است عربستانی‌ها با انگیزه زیاد و هیجانی برای جبران آن نتیجه بیایند و حتی در این راه از امتیازات میزبانی شان هم استفاده کنند، از یک سوی دیگر ممکن است آنها با ترس از استقلال به زمین بیایند و این ترس باعث استرس و از دست رفتن تمرکز آنها شود.

پاشازاده در خاتمه گفت: رمز پیروزی استقلال در این بازی زدن گل زودهنگام است. با توجه به نتیجه بازی اول دو تیم، یک گل زودهنگام می‌تواند ترس را در ناخودآگاه بازیکنان تیم الاهلی بارور کرده و آن حالت دومی پیش آید که قبلاً اشاره کردم. یعنی از بین رفتن تمرکز و زمینه یک شکست دیگر.

کد خبر 5198364 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی پاشازاده تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال الدحیل قطر المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال النصر عربستان وزنه برداری والیبال ویروس کرونا تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال الوحده امارات تیم فوتبال گوا هند آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، عثمان اندونگ مدافع تنومند و بلندقامت استقلال خوزستان که در نیم فصل به جمع شاگردان پورموسوی اضافه شد به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده و نقش تاثیرگذاری در ترکیب این تیم دارد.

اندونگ در بازی مقابل مقابل ملوان عملکرد نسبتا خوبی در خط دفاعی داشت و رهبری این تیم را در خط دفاعی برعهده داشت و در جریان مسابقه سعی داشت تا تمرکز بازیکنان را به جریان مسابقه معطوف کند و تحت تاثیر گل که در نیمه نخست خوردند قرار نگیرند.

او در ادامه مسابقه در دقیقه 60 مسابقه خط دفاعی را رها کرده بود و در محوطه جریمه ملوان حضور داشت و روی ارسال بلندی که انجام شد و در ریباند ضربه سری که به سمت دروازه ملوان رفت توانست بازی را به تساوی بکشد، اندونگ بعد از گلی که به ثمر رساند بازیکنان استقلال خوزستان را به سمت نیمه خودی و شروع سریع بازی تشویق کرد و باز هم قدرت رهبری خود را به رخ کشید.

ویدئو: 331595

اندونگ در بازی با صنعت نفت آبادان هم برای این تیم گلزنی کرد و خیلی زود استقلال را مقابل صنعت نفت پیش انداخت و این مسابقه با گلی که طالب ریکانی به ثمر رساند به تساوی کشیده شد، گل دقایق پایانی آسو رستم پیروزی را برای استقلال خوزستان به همراه آورد و در جشن پیروزی یک نفر بیشتر از بقیه حضور داشت و با سکوهای آبی ورزشگاه غدیر ارتباط برقرار کرد، عثمان اندونگ!


این بازیکن با تعصب و انگیزه خاصی در ترکیب آبی‌های خوزستان به میدان می‌رود و هواداران خوزستانی حساب ویژه‌ای روی او در پنج هفته پایانی لیگ برتر باز کردند و درخشش او در خط دفاعی می‌تواند بقای استقلال خوزستان در لیگ را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • مطهری و استفاده بهینه از مطهری!