Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سمنان تا 7 اردیبهشت ماه اعلام شد.

به گزارش برنا؛ هم‌اکنون هفت شهرستان سمنان، شاهرود، میامی، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر و سرخه در استان سمنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و آرادان تنها شهر نارنجی این استان است.

سیر صعودی ابتلا به کرونا در استان سمنان همچنان ادامه دارد و گواه این موضوع ابتلای 93 نفر در 48 ساعت گذشته در 6 شهرستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمنان، سرخه، گرمسار، آرادان، مهدی‌شهر و دامغان شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در استانها کرونا در سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی

تیم استقلال تهران در شش بازی متوالی خود در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی برابر ذوب آهن قدرتمند بازنده نبوده است. آخرین باخت آن ها برابر تیم اصفهانی در اوایل سال 1400 شکل گرفت. 

به گزارش طرفداری، استقلال در 6 بازی اخیر خود برابر ذوب آهن صاحب 5 برد و یک مساوی شده و در این دیدارها 9 گل زده و 2 گل دریافت کرده است.

آخرین ناکامی استقلال برابر تیم ذوب آهن اصفهان در روز 19 اردیبهشت 1400 ثبت شد و آبی پوشان برابر حریف اصفهانی 2-0 بازنده شدند. استقلال در حالی برابر ذوب آهن قرار می گیرد که فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو برابر ذوب آهن آمار صددرصد برد داشتند اما جواد نکونام در تنها دیداری که برابر این تیم قرار گرفت، به تساوی رسید.

استقلال 1-1 ذوب آهن در روز 6 آذر ماه 1402 استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 11 فروردین 1402 استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 22 مهر 1401 استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 24 بهمن 1400 استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 3 آبان 1400 استقلال 2-1 ذوب آهن در روز 29 اردیبهشت 1400 استقلال 0-2 ذوب آهن در روز 19 اردیبهشت 1400

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سرخه
  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • برداشت گوجه سبز از باغ های سرخه
  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت