Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@18:56:09 GMT

به قهرمانی جام حذفی فکر می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۶۹۹۰

به قهرمانی جام حذفی فکر می‌کنیم

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حامد فلاح زاده در خصوص شکست تیمش برابر گل‌گهر گفت:

ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم، یک بار توپ را به تیر دروازه زدیم و چند موقعیت دیگر هم با بدشانسی به هدر رفت. واقعا مستحق باخت نبودیم و شکست در چنین شرایطی ناراحت‌کننده است اما عملکردی که در این بازی از لحاظ فنی داشتیم، ما را به آینده امیدوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد فلاح زاده در قسمت دیگری از حرف‌هایش در خصوص افت صنعت‌نفت در بازی‌های لیگ برتر و مشکلات مالی که چند ماه ذهن بازیکنان را درگیر کرده بود، عنوان کرد:

طبیعتا هر تیمی با مشکل مالی مواجه شود، از لحاظ فنی هم افت می‌کند. ما از هفته سوم تا بیستم پول نگرفتیم و طبیعتا بازیکنان و کادر فنی هم تا یک جا می‌توانند این موضوع را تحمل کنند. اگر این مشکلات وجود نداشت قطعا در بین تیم‌های بالای جدول حضور داشتیم، خدا را شکر که مشکلات بعد از بازی با گل‌گهر رفع شد و حالا امیدوارم در ادامه بازی‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم و با کسب نتایج خوب هواداران را خوشحال کنیم.

حامد فلاح زاده با بیان اینکه تیمش بازی آسانی مقابل خیبر خرم‌آباد نخواهد داشت، خاطرنشان کرد:

جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و هیچ تیمی را نمی‌توان دست‌کم گرفت. ما در لیگ برتر برای گرفتن سهمیه شرایط سختی پیدا کردیم اما در جام حذفی می‌توانیم به این هدف برسیم به همین دلیل به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم. امیدوارم خیبر را شکست داده و به مرحله بعدی برویم.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت‌نفت در خصوص اینکه کدام تیم در لیگ امسال قهرمان خواهد شد، گفت:

سپاهان و پرسپولیس شانس‌های اصلی هستند و یکی از این دو تیم قهرمان می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر جام حذفی جام حذفی حامد فلاح زاده گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم

گئورگی گولسیانی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس  پس از تساوی سرخپوشان مقابل سپاهان اظهار کرد: ما در هر بازی می‌جنگیم که برنده بازی شویم، اما امروز سپاهان جوری بازی کرد که انگار نمی‌خواست برنده شود. تنها یک تیم بود که فوتبال بازی کرد و آن هم پرسپولیس بود.

او افزود: تنها یک تیم بود که می‌خواست برنده شود و سپاهان فقط وقت تلف کرد. به نظرم امروز دکتر ربیعی، پزشک تیم سپاهان بیشتر از همه دوید! او  ۲۰ بار آمد و رفت. انگار در کیفش جادو می‌کرد. می‌آمد و بازیکن خوب می‌شد. من از سپاهان انتظار چنین رفتار و بازی نداشتم. انتظار داشتم که امروز بازی خوبی شود. ۲ تیم فرصت بسازند و ۲ تیم بخواهند پیروز شوند، اما امروز سپاهان برای صفر صفر آمده بود.

گولسیانی گفت: ما همچنان یک امتیاز پایین‌تر از استقلالیم. خیلی سخت است بتوان قهرمان را پیش بینی کرد. ما همچنان شانس داریم و باید بتوانیم تمام امتیازات را کسب کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم