Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر رفتار بد نیروهای هنگ مرزی در ارتفاعات ته ته و اورامانات، توضیحاتی را به منظور تنویر اذهان عمومی مطرح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ابولقاسم خاتمی در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با مضمون رفتار بد نیروهای هنگ مرزی در ارتفاعات ته ته و اورامانات توضیحاتی را به منظور تنویر اذهان عمومی مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا در این خصوص گفت: قسمت های اصلی جریان فیلم مذکور به صورت منقطع و گزینشی پخش شده و بازگوی زوایای رویداد حادث شده نبوده است و صحنه برخورد منتشر شده با قاچاقچیان و متجاوزان مرزی که با نقض حریم امنیتی نوار مرز قصد ورود به کشور و وارد کردن محموله ممنوعه (مشروبات الکلی) به داخل کشور را داشتند مرتبط بوده است.   وی افزود: قاچاقچیان که از ورود اقلام ممنوعه به کشور ناکام ماندند با درگیری و ایجاد تنش با مأموران و تصویربرداری با گوشی هوشمند، قصد جوسازی رسانه ای برعلیه مرزبانان را داشتند، که با تخریب نیروهای مسلح مستقر در منطقه به هدف شوم دست یابند و مأموران جان برکف را مقصر جلو دهند.   سرهنگ خاتمی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با انتشار تصاویر جعلی، منقطع و گزینش شده، سعی در ایجاد تخریب نیروهای جان برکف مرزبانی نیروی انتظامی دارند تا با تخریب مأموران در راستای تحقق ورود سلاح، مهمات، مشروبات الکلی، مواد مخدر و ناامنی در کشور ایفای نقش کنند.   معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا با محکوم کردن پخش این فیلم در فضای مجازی، بر جانفشانی ها و سلحشوری مرزبانان برای دفاع از هرگونه ناامنی در مرزها و تقدیم جانبازان و شهدای مرزی نیروی انتظامی در این مسیر تأکید کرد و گفت: مرزبانان با استعانت از خداوند منان در راستای تحقق شعار سال و تأمین امنیت مردم، از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود و با هرگونه ناامنی و قاچاق در مرزها قاطع برخورد خواهند کرد.   انتهای پیام/ منبع: ایرنا

منبع: دانا

کلیدواژه: فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد