Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون پنج هزار و 289 بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده‌های نیازمند چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

 مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این بسته‌های مواد غذایی شامل کالاهای اساسی با هزینه یک میلیارد و 125 میلیون تومان تهیه و میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تهیه غذای گرم و افطاری ساده نیز از دیگر اهداف اجرای مرحله سوم پویش ایران همدل ـ اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان است.

ملک‌پور با شاره به اینکه هم‌اکنون 57 آشپزخانه‌ در طرح اطعام مهدوی استان فعال می‌باشد، اضافه کرد: 271 نفر شامل نیروهای داوطلب و امدادی در این آشپزخانه‌ها با رعایت اصول بهداشتی در حال خدمت هستند.

وی توضیح داد: از ابتدای ماه مبارک تاکنون بیش از 48 هزار وعده غذای گرم و بیش از یک هزار وعده افطاری ساده تهیه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: علی ملک پور بسته حمایتی نیازمندان توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مثنوی گفت: به دنبال تداوم فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری، با مراجعه فردی به پایگاه امداد و نجات گدارکبک و درخواست کمک مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده ۴ نفره در گردنه گوگشنگلی و چشمه زینل در محور بروجن به لردگان دریافت شد.
وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات گدار کبک به محل اعزام شدند و نیرو‌های امدادی پس از کمک به افراد گرفتار در گل و سیلاب، آنها را به مکان امن انتقال داد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال