Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@16:30:05 GMT

توفیق اجباری برای میلیچ و استقلال

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۷۲۰۶

توفیق اجباری برای میلیچ و استقلال

با مصدومیت محمد نادری حالا میلیچ باید به عنوان دفاع چپ برای استقلال بازی کند.

 به گزارش برنا؛ در چند بازی آسیایی استقلال میلیچ به عنوان هافبک راست به میدان رفت که البته در آن پست جواب نداد و حتی این مسئله روی کار غفوری هم تاثیر گذاشت. در واقع این حرکت کادر فنی استقلال جواب نداد و حالا با مصدومیت نادری یک توفیق اجباری شامل حال میلیچ و استقلال می‌شود چرا که مدافع کروات به پست اصلی خود برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته میلیچ از روزهای اوج خود فاصله دارد اما به هر حال اگر در پست دفاع چپ بازی کند، به مراتب بیشتر از هافبک راست کارایی خواهد داشت.

مجیدی البته می‌تواند برای بازی با الاهلی عربستان از بابک مرادی هم در پست دفاع چپ استفاده کند اما طبق شنیده های ما شانس میلیچ کمی بیشتر است. در خبرها آمده بود که محمد نادری بازی با الشرطه عراق را هم از دست می دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال هرویه میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید یک بازی حساس و تماشایی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید برگزار کند.

شاگردان توماس توخل روز گذشته هم بازی بسیار مهمی برابر اشتوتگارت داشتند که با شکست 1-3 به پایان رسید و اتفاق تلخی که در جریان این بازی رخ داد مربوط به مصدومیت گریرو بود که در دقیقه هفدهم از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لئون گورتسکا داد.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بایرن پیش از این پیش‌بینی کرده بودند که این مصدومیت جدی باشد و گفته بودند که احتمال غیبت او در دیدار برابر رئال مادرید وجود دارد و حالا باشگاه بایرن به‌صورت رسمی خبر را اعلام کرد.

گفته شده است که گریرو به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط داخلی مچ پایش شرایط همراهی بایرن در دیدارهای پیش رو را نخواهد داشت و به این ترتیب توخل نمی‌تواند از او در جریان بازی حساس برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان استفاده کند.

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت