Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@12:17:21 GMT

«زنگ تفریح»؛ یک غافل‌گیری تمام‌عیار

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۷۲۹۵

«زنگ تفریح»؛ یک غافل‌گیری تمام‌عیار

یاکوب بِیکر سردبیر «Lifestyle» در حاشیه بیستمین جشنواره دانشجویی «Reality Bytes» در آمریکا به تحسین «زنگ تفریح» ساخته نوید نیکخواه آزاد پرداخت.

به گزارش برنا، در نوشتار کوتاهی که در وب‌گاه خبری-تحلیلی «ستاره شمال» منتشر شده، یاکوب بیکر، سردبیر «Lifestyle» به بررسی پنج فیلم برتر روز گشایش جشنواره مستقل دانشجویی «Reality Bytes» پرداخته، و «زنگ تفریح» نماینده ایران در این جشنواره را یک غافل‌گیری تمام‌عیار می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نقد کوتاه سردبیر «Lifestyle» می خوانیم:

«زنگ تفریح» یک غافل‌گیری تمام‌عیار بود. فیلم برگرفته از ماجرای مرگ سحرخدایاری است دختر ایرانی که بر آن بود که به ورزشگاه فوتبال در ایران راه پیدا کند. «زنگ تفریح» به ساعت ها پیش از دستگیری او می پردازد، در یک مدرسه دخترانه. «زنگ تفریح» یک فیلم حرفه‌ای تمام‌عیار است و بازیگران این فیلم بازیِ خیره‌کننده‌ای از خود به نمایش می‌گذارند.

آماده شدنِ «سحر» در مدرسه به یاری هم کلاسی‌هایش به مخاطب حسی از فیلم‌های حادثه‌ای می‌دهد. لحظه‌‌های پایانی فیلم به مشاهده شخصیت «سحر» می پردازد که راه خروج از مدرسه را در پیش می‌گیرد. او، در بی‌نهایت، دور و دورتر می‌شود و از دید محو  می‌شود.

این صحنه ها در فیلمی به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد اندوه عمیقی در ما به‌‌جا می‌گذارد و از «زنگ تفریح» فیلمی در خور توجه و تماشا می سازد.

بیستمین دوره جشنواره مستقل دانشجویی «Reality Bytes» با نمایش آثار برگزیده دانشجویی جهان از بیست و سوم تا بیست و پنجم فروردین به صورت مجازی برگزار شد.

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» ساخته نوید نیکخواه آزاد به نمایندگی از مدرسه فیلمسازی و پژوهش‌های سینمایی «هیلاج» با مدیریت امیرشهاب رضویان در این دوره از جشنواره به رقابت پرداخت.

این فیلم محصول «شمید فیلم» است و پخش جهانی آن برعهده شرکت اسپانیایی «FeelSales» است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی جهان فوتبال مرگ زنگ تفریح تمام عیار زنگ تفریح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

قهرمان رحمانی مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام جزو اولویت‌ها است، گفت: با جذب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه‌تمام استان تکمیل می‌شود و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای‌آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستان‌ها است، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستان‌ها و ۸ طرح نیمه‌تمام می‌توان گام مؤثری در توسعه فضا‌های آموزشی استان برداشت.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه‌سازی، گفت: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه‌سازی استفاده کرد.

وی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی/ شایعه ناخالصی سکه از کجا آغاز شد؟
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل