Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس به احتمال زیاد با کسب یک مساوی در بازی با الریان نیز به عنوان تیم اول گروه خود صعود خواهد کرد

پرسپولیس با کسب یک مساوی مقابل الریان هم احتمالا به عنوان تیم اول گروه E صعود خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، شکست پرسپولیس در بازی دیشب مقابل الوحده باعث شد برخی رسانه ها مدعی شوند حالا صعود تیم پرسپولیس به عنوان تیم صدرنشین نیز به خطر افتاده، مرور امتیازات گروه پنجم رقایت ها نشان می دهد در صورتی که گل محمدی و شاگردانش در بازی با الریان شکست خورده و الوحده نیز موفق به شکست گوا شود، صدر را از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن صورت پرسپولیس 12 امتیازی باقی مانده و الوحده با 13 امتیاز به عنوان تیم اول صعود می کند.

اما جدا از این نتیجه، پرسپولیس با پیروزی با الریان و کسب مساوی در بازی آخر خود هم چنان می تواند به عنوان صدرنشین مقتدر گروه پنجم راهی مرحله بعد شود. پرسپولیس در صورت پیروزی برابر الریان با 15 امتیاز صعود مقتدرانه ای خواهد داشت و حتی در صورت کسب مساوی مقابل الریان نیز احتمالا با 13 امتیاز به عنوان تیم اول صعود می کند چرا که الوحده در صورتی که موفق به شکست گوا شود 13 امتیازی می شود اما تفاضل گل پرسپولیس 7 است در حالی که تفاضل گل تیم اماراتی 2 است بنابراین الوحده برای صعود به عنوان تیم اول باید بیشتر از 5 گل به گوا بزند که با توجه به خط دفاعی قدرتمند و دروازه بان خوب گوا امری دشوار محسوب می شود.

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با گلاره ناظمی: هرچه رای دهنده بیشتر باشد، نتیجه عادلانه تر است محمدمهدی، هوادار نوجوان استقلالی: اگر گوشم را هم می بریدند تیمم را نمیفروختم؛ کسانی که اذیتم کردند را بخشیدم گل مهدی طارمی به موریرنسه از روی نقطه پنالتی (موریرنسه 1-1 پورتو) کریستیانو رونالدو به دنبال انتقال به پاری سن ژرمن است / توتو اسپورت رسمی؛ یولیان ناگلزمن هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عنوان تیم اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد

نام تیم فوتبال هوادار هم در بین تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به ثبت رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه 13، بابک مرادی در دقیقه 20 و محمدعلی عبدالهی در دقیقه 76 گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه 30 به ثمر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • صعود تراکتور در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟