Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@11:22:39 GMT

رمز موفقیت استقلال مقابل الاهلی و صعود از گروه

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۷۳۶۸

رمز موفقیت استقلال مقابل الاهلی و صعود از گروه

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال در پنجمین شب از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا و در دیداری که می‌توان آن را به بازی مرگ و زندگی تشبیه کرد، به مصاف میزبان گروه سوم، الاهلی عربستان می‌رود. این دیدار در حالی انجام می‌شود که هر دو تیم ۷ امتیاز دارند و استقلال در بازی نخست توانسته با نتیجه ۵ بر ۲ تیم عربستانی را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نیک‌سیرت مهاجم سابق استقلال در خصوص این بازی اظهار داشت:

صبر، حوصله و تمرکز رمز پیروزی استقلال در این بازی است و کلید صعود به مرحله بعدی نیز پیروزی در این دیدار است. لذا بازیکنان استقلال نباید در طول نود دقیقه تمرکز خود را از دست بدهند.

محمد نیک‌سیرت پیشکسوت آبی پوشان گفت:

شاگردان مجیدی در این بازی‌ها نشان دادند که قادرند دروازه هر تیمی را باز کنند و قطعاً امشب هم دروازه الاهلی از گزند بچه‌های در امان نخواهد بود. اما در نقطه مقابل ما در دفاع آنطور که باید خوب نبودیم و بعضاً نتوانستیم از اندوخته‌های تهاجمی مان استفاده کنیم. امیدوارم این نقطه ضعف امشب به چشم نیاید.

مهاجم سابق استقلال در خصوص تهدیدهایی که در فضای مجازی عربستان نسبت به مهدی قایدی صورت گرفته و درخواست کاربران عربستانی از بازیکنان الاهلی مبنی بر مصدوم کردن این مهاجم گفت:

قایدی می‌تواند ستاره این مسابقات شود، گو اینکه تا همین الان هم بوده. شاید هواداران الاهلی در فضای مجازی چنین جوی را راه انداخته باشند، اما بسیار بعید است در جریان بازی به صورت تعمدی بازیکنی بازیکن دیگر را به نیت مصدوم کردن بزند. اما هواداران الاهلی می‌دانند که یکی از ستاره‌های استقلال را هدف گرفته‌اند.

محمد نیک‌سیرت افزود:

الدحیل که یکی از قوی‌ترین و بهترین‌های آسیاست و بهترین مدافعان را در اختیار دارد. ما در هیچ تیم آسیایی مدافعی در سطح بن عطیه نداریم. اما همین خط دفاعی با بن عطیه از پس قایدی بر نیامدند. آنها در بازی دوم تمام تمرکزشان را برای مهار قایدی گذاشتند اما باز هم او در یک لحظه کار خودش را کرد.

محمد نیک‌سیرت بیان داشت:

بازیکنان استقلال باید فارغ از این حواشی، با تمرکز به میدان بروند و یقین داشته باشند با چاشنی حوصله و بازی منطقی می توانند در این بازی هم مثل بازی اول، پیروز شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الاهلی محمد نیک سیرت الاهلی تیم استقلال محمد نیک سیرت محمد نیک سیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز قایدی به استقلال

بر اساس اعلام یک منبع موثق، مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است این در حالی است که قایدی در عضویت باشگاه شباب الاهلی امارات است و به طور قرضی در تیم الاتحاد کلبا بازی می کند اما این احتمال دارد تا با توجه به حضور مالکان جدید در باشگاه استقلال آنها بتوانند مهاجم محبوب هواداران را بار دیگر به استقلال بیاورند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟