Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل پیشین شرکت ملی حفاری ایران در پیامی، از همکاری‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه مجموعه کارکنان این شرکت در دوران مسئولیت خود قدردانی کرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، در پیام سیدعبدالله موسوی آمده است:
«خداوند متعال را سپاسگزارم که توفیق خدمتگزاری در صنعت نفت را به اینجانب عنایت فرمود و برهه‌ای از زندگی کاری‌ام را در صنعت حفاری کشور قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکنون که دوره مسئولیتم در شرکت ملی حفاری ایران به سر آمد و براساس تغییرات مدیریتی مقرر گردید در سنگری دیگر از صنعت نفت انجام وظیفه نمایم، فرصت را مغتنم شمرده از همراهی، همدلی و همسویی مجموعه کارکنان سختکوش شرکت ملی حفاری ایران و خانواده‌های ارجمند آنان کمال تقدیر و سپاسگزاری را به عمل آورم.
گرانمایگان، صنعت حفاری بنیان تولید و نقش آن در فرآیند استحصال نفت و گاز روشن است و مسئولان صنعت نفت به‌خوبی از جایگاه ارزشمند این صنعت راهبردی آگاهی دارند.
در شرکت ملی حفاری ایران تخصص، تعهد، محبت و دوستی، رفاقت و صمیمیت و کار و تلاش درهم‌آمیخته و از عوامل اصلی موفقیت و استمرار کار است که امیدوارم این واژه‌های ارزشمند که باعث انسجام شرکت هستند، حفظ و ملی حفاری به‌عنوان یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، همواره بالنده و در مسیر توسعه و تعالی گام بردارد.
در مدت مسئولیتم در این شرکت که در شرایط تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا صورت پذیرفت، تلاش نمودم استمرار کار حفاری، پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور، کاریابی دکل‌های حفاری، حضور فعال در پروژه‌ها، توسعه همکاری و مشارکت با شرکت‌های بخش خصوصی و صنعتگران داخلی، همسو با اصلاح ساختار سازمانی، شفافیت مالی و انضباط اداری، پرداخت به‌موقع حقوق، مزایا، مطالبات و رضایتمندی کارکنان و... مورد توجه ویژه و در سرفصل برنامه‌ها قرار داده شود.
اگر موفقیتی در این مدت حاصل شد از الطاف خداوند رحمان و همت و تلاش شما بزرگواران بوده است و پروردگار را شاکرم که آنچه در توان داشتم به‌کار گرفتم و تقاضا دارم همکاران ارجمندم قصور و کاستی‌های احتمالی اینجانب در دوره خدمتگزاری را به دیده اغماض نگریسته و چنانچه موجب تکدر خاطری گردیده‌ام، کریمانه مورد بخشایش قرار دهند.
دعای خیر بالاترین هدیه‌ای است که انسان‌ها می‌توانند برای همدیگر به یادگار بگذارند، در ماه مبارک رمضان، بالاترین دعایم این است که خداوند به همه شما همکاران عزیزم سلامتی و طول عمر با عزت عنایت فرماید تا بتوانیم در راه خدمت به کشور و پاسداری از خون شهیدان ثابت قدم و استوار باشیم.
برای مدیرعامل جدید شرکت ملی حفاری ایران برادر عزیزم جناب آقای دکتر حمیدرضا گلپایگانی و دیگر خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی توفیق روزافزون دارم».

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت ملی حفاری ایران صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان

ایسنا/همدان در نخستین ساعات آغاز به‌کار ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد به‌زودی دو فروند بالگرد به استان همدان اضافه شود.

در راستای مذاکرات دوسویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات‌رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیروز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است اما برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات، افزوده شدن این دو فروند بالگرد می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد