Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر قاطعیت پلیس در اجرای طرح محدودیت های ترافیکی اعلامی از ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در این مرحله از اجرای طرح محدودیت های کرونایی، ۴۰۶۸۹ دستگاه خودرو به دلیل نقض مقررات اعلامی اعمال قانون شدند و ۸۴۲ واحد صنفی پلمب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در حاشیه بازدید از سامانه هوشمند مانیتورینگ پلیس راهنمایی و رانندگی در اراک بیان داشت: با توجه به موج جدید کرونا در کشور و به تبع آن در استان مرکزی، ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی به منظور پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر این بیماری در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب و با برنامه ریزی انجام شده، از سوی پلیس در بخش های نظارت های ترافیکی و همکاری با دیگر دستگاه ها در نظارت بر فعالیت های واحدهای صنفی در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعمال قانون ۴۰۶۸۹ دستگاه خودرو

وی اضافه کرد: در مرحله جدید اجرای این محدودیت های ترافیکی، تا کنون تعداد ۴۰۶۸۹ دستگاه خودرو در سطح استان مرکزی اعمال قانون شدند و تا ابلاغ هر گونه تصمیم جدید در این خصوص، این طرح ها نظارتی پلیس با قاطعیت تداوم خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در این مرحله ماموران پلیس راه و راهور استان در ۲۸ نقطه به منظور نظارت بر روند اجرای این طرح در سطح استان مستقر می باشند.

سردار مفخمی شهرستانی در ادامه گفت: تردد وسایل نقلیه با پلاک غیربومی در محورهای برون شهری در شهرستان های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و در شهرستان های قرمز یک میلیون تومان جریمه خواهد داشت که تا کنون در جاده های برون شهری در شهرستان های نارنجی ۵۲ دستگاه و در شهرستان های قرمز ۴۱۳ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند.

وی به میزان اعمال قانون خودروهای متخلف در حوزه درون شهری نیز اشاره کرد و بیان داشت: تردد وسایل نقلیه با پلاک غیربومی در محدوده شهری در شرایط نارنجی، ۲۰۰ هزار تومان و در شهرستان های قرمز ۵۰۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده که در این مرحله از اجرای طرح، تعداد ۳۰۹۱۵ دستگاه خودرو اعمال قانون ۲۰۰ هزار تومانی و ۲۵۶۸ دستگاه خودرو اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی شده اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: همچنین در اجرای این مرحله از طرح محدودیت های تردد، تعداد ۱۷۷۶ دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی استان عودت داده شدند و به ۴۹۶۵ راننده متخلف نیز تذکر داده شد.

پملب ۸۴۲ واحد صنفی ناقص مصوبات ستاد ملی کرونا در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه به مشارکت تیم های پلیس با دیگر دستگاه های مسئول در نظارت بر نوع فعالیت واحدهای صنفی در این مرحله از اجرای طرح محدودیت های ترافیکی اشاره داشت و گفت: در این مرحله از تعداد ۱۱۵۴۶ واحد صنفی بازدید و به ۸۶۸۸ واحد صنفی به منظور رعایت پروتکل های ابلاغی تذکر داده شد و برای ۱۴۵۷ واحد صنفی نیز اخطار پلمب صادر و تعداد ۸۴۲ واحد صنفی پلمب شدند.

سردار مفخمی شهرستانی در پایان با تاکید بر ضرورت همراهی و مشارکت تمامی آحاد جامعه در رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: اثربخشی این طرح ها تنها در سایه عزم و اراده جمعی محقق خواهد شد و از تمامی مردم درخواست می شود که به منظور حفظ سلامت و حقوق دیگر شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی حداکثر همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان محدودیت های ترافیکی طرح محدودیت دستگاه خودرو استان مرکزی اعمال قانون هزار تومان اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند

ایسنا/قزوین رئیس مرکز بهداشت شهیدبلندیان شهرستان قزوین از تعطیلی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی متخلف در سال ۱۴۰۲ در این شهرستان خبر داد. 

علیرضا مهرعلیان ضمن اشاره به تعطیلی واحدهای صنفی متخلف در قزوین اظهار کرد: به منظور اجرای آیین نامه ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در سال ۱۴۰۲ با انجام بیش از ۴۴ هزار و ۱۳۳ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط بازرسان بهداشت محیط شهرستان قزوین صورت گرفته است که تعدادی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به علت داشتن نواقص بحرانی و غیربحرانی، اقدام به صدور هفت هزار و ۱۲۴ مورد اخطار رفع نقص شد که بیشتر متصدیان نسبت به رفع نواقص آن اقدام کردند.

وی گفت: البته ۵۵۴ واحدصنفی هم توسط بازرسان بهداشت محیط شهرستان قزوین به علت عدم رفع نواقص بهداشتی ابلاغ شده توسط بازرسان اخطار تعطیلی ۴۸ ساعته صادر و تحویل متصدیان متخلف شد.

به گزارش ایسنا، رئیس مرکز بهداشت شهیدبلندیان شهرستان قزوین ادامه داد: از این تعداد اخطار تعطیلی ۳۸۱ واحد صنفی متخلف به علت عدم توجه به اخطارهای صادر شده، به‌طور موقت تعطیل شدند و این واحدها پس از پلمب، برای بررسی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین،  مهرعلیان در پایان بیان کرد: واحدهای پلمب شده شامل کله پزی، فست‌فود، عطاری، قنادی، بستنی فروشی، رستوران، کبابی، آرایشگاه زنانه، ماست‌بندی، تهیه غذای بیرون بر، نانوایی، خواربار فروشی، قنادی، جگرکی، سفره‌خانه سُنّتی و لبنیاتی بودند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد