Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالفضل ربیعی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزای مراسمات شب های قدر با حضور مدیران دستگاه های فرهنگی اظهار کرد: هیئت های مذهبی در طول یک سال گذشته همواره به دستورات و پروتکل های بهداشتی مقید بوده اند و رعایت بهداشت در هیئت های مذهبی سابقه ای دیرینه دارد.

وی افزود: بسیج مداحان سپاه روح الله در طی یک سال گذشته در کنار دغدغه برگزاری مراسمات مذهبی و مناسبت ها سعی کرده در راستای مبارزه و کاهش آسیب های بیماری کرونا در ابعاد مختلف تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه در آستانه ایام شب های قدر و شهادت امیرالمومنین(ع) قرار گرفته ایم و بسیج مداحان در این راستا برنامه ریزی های خود را در دو قالب برای برگزاری مراسمات شب های قدر انجام داده است ادامه داد: برگزاری مراسمات به شکل مجازی و استفاده از ظرفیت های رسانه و فضای مجازی اولین برنامه بسیج مداحان بود که قبل از ماه مبارک در دستور کار قرار گرفته بود.

ربیعی ادامه داد: با جلسات تعاملی که در سطح شهر اراک با مجموعه های مختلف انجام شده تاکنون بیش از ۵۸ مسجد برای برگزاری مراسمات شب های قدر به شکل آنلاین اعلام آمادگی کرده اند که سایر ظرفیت های مردمی برای شرکت عموم مردم در این مراسمات را پای کار خواهیم آورد.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان ها با شناسایی هایی که توسط کانون های بسیج مداحان انجام شده مراسمات شب های قدر به شکل مجازی در دستور کار قرار گرفته است گفت: همچنین با توجه به اعلام ستاد مقابله با کرونای استان مبنی بر برگزاری مراسمات در فضای باز آماده سازی حیاط مدارس، پارک ها و حیاط ورزشگاه ها نیز در دستور کار قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: با تعامل انجام شده بین سازمان تبلیغات و شهرداری اراک مراسم شب های قدر با رعایت کامل پروتکل ها به مدت ۲ ساعت در مکان های باز برگزار خواهد شد و بسیج مداحان در کنار سایر دستگاه های دیگر به طور مستمر بر روند برگزاری مراسمات نظارت خواهد کرد.

ربیعی خاطرنشان کرد: در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی کمک مومنانه بسیج مداحان به مناسبت ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) توزیع بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شب های قدر مسجد سازمان بسیج استان مرکزی مراسمات شب های قدر برگزاری مراسمات دستور کار بسیج مداحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «سیدعلی مهاجر» در جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب که با محوریت مراسم بزرگداشت 291 امین سالروز تولد «مختومقلی فراغی» شاعر و عارف نامدار ایرانی ترکمن برگزار شد، اظهار کرد: مراسمات بزرگداشت این عارف و شاعر شهیر ایرانی باید با محوریت وحدت و تقریب برنامه‌ ریزی و به خوبی اجرا شود.
 
به گفته وی؛ بهره‌ گیری از آموزه‌های دینی در همگرایی اقوام اهمیت بسیاری دارد، از نظرات و دیدگاه‌های علما و روحانیون به ویژه اهل سنت در مراسمات استفاده و بهره‌ برداری شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان پرهیز از سلیقه ‌گرایی را ضروری دانست و گفت: با مدیریت و دوری از افراط و تفریط باید در راستای توسعه فرهنگ غنی اقوام ایرانی اسلامی گام برداشت.
 
وی افزود: لازم است در طراحی برنامه‌ ریزی مراسمات به آداب و رسوم برادران اهل سنت نیز توجه شود تا بستری برای سوءاستفاده معاندان و دشمنان برای ایجاد تفرقه قرار نگیرد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش