Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکست شب گذشته پرسپولیس مقابل الوحده بیان داشت: بازی جسورانه‌ای از تیم پرسپولیس دیدم و به نظرم سرخ پوشان مستحق شکست نبودند. آنها در بدترین حالت مستحق زدن یک گل و کشاندن بازی به تساوی بودند.

وی افزود: بر خلاف آنچه بعضی‌ها می‌گویند به نظر من صدرنشینی پرسپولیس در این گروه با خطر مواجه نشده و آنها به راحتی با صدرنشینی کارشان را پایان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوش سابق کشورمان در خصوص اتفاقات فدراسیون فوتبال نیز بیان داشت: باید به عزیزی خادم فرصت داده شود تا تفکراتش را در این فدراسیون اجرا کند. فدراسیون گذشته مشکلات زیادی داشت و فوتبال ما در بدهی غوطه‌ور است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: طبیعی است که رییس جدید باید از نیروهای جدیدی استفاده کند و خوشبختانه عزیزی خادم که خود از مدیران جوان است، به جوان‌گرایی در فدراسیون دست زده و شاهد حضور چهره‌های جوان و جدید هستیم.

رضایی بیان داشت: در مقطع حساسی قرار داریم و تیم ملی ما مسیر راحتی را برای رسیدن به جام جهانی ندارد. لذا در این مقطع باید همه اهالی فوتبال همدل شده و با انرژی کامل پشت فدراسیون و تیم ملی قرار بگیرند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد:  در شرایط کنونی هیچ چیز مهم‌تر از صعود تیم ملی به جام جهانی نیست و باید دست به دست هم دهیم تا بار دیگر شاهد این اتفاق فرخنده در فوتبال کشور باشیم.

کد خبر 5199117 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: رحمان رضایی تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال الدحیل قطر المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال النصر عربستان وزنه برداری ویروس کرونا تیم فوتبال الوحده امارات تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال گوا هند والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!

آلومینیوم اراک موفق به شکست پرسپولیس در جام حذفی شد.

طرفداری | مجتبی حسینی حالا خوشحال‌ترین مرد ایران است.

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک پس از برتری برابر پرسپولیس گفت:

بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد.

دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی