Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی بعدازظهر امروز در مراسم اهدا تجهیزات بیمارستانی از محل موقوفه مرحوم تاجر ساروی به بیمارستان امام خمینی ساری با اشاره به تلاش‌های کادر درمان برای نجات بیماران، اظهار کرد: اقدامات کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا به مثابه جهاد در راه خدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کادر درمان با حضور در صف اول مقابله با کرونا با جان خویش جهاد کرده تا امید را به جامعه برگردانند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به مشکلاتی که در یک سال گذشته به واسطه ویروس کرونا در کشور ایجاد شده است، افزود: حقیقت امر باید از زحمات کادر درمان که با تمام وجود برای مقابله با کرونا ایستادگی کردند تقدیر و تشکر کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده اوقاف برای احیا موقوفات، گفت: اوقاف و امور خیریه مازندران طی سه سال اخیر قدم های خوبی در راستای احیای موقوفات برداشته اما در بخش موقوفات درمانی با توجه به وضعیت کشور نیاز به همراهی و همدلی بیشتر مردم داریم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اضافه کرد: در صورت همکاری و همراهی شهروندان ساروی قول می‌دهیم که همه نیازمندی‌های تجهیزاتی بیمارستان امام خمینی را از محل موقوفه مرحوم تاجر ساروی تامین کنیم.

این مسؤول تصریح کرد: در راستای اجرای نیت واقف از محل موقوفه مرحوم محمدباقر تاجر ساروی هشت دستگاه درمانی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۴۹۶ میلیون ریال خریداری و به بیمارستان امام خمینی ساری تحویل داده شده است.

حیدری با اشاره به آمادگی اوقاف برای احداث بیمارستان تخصصی در غرب استان مازندران از محل موقوفات، گفت: بر اساس برنامه برای ساخت این بیمارستان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است که نیت موقوفه برای غرب استان است و طبق نظر واقف باید عمل شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به اقدامات انجام شده اوقاف در زمینه کمک به درمان بیماران کرونا، گفت: در زمان اوج کرونا از محل موقوفه‌های درمانی در سطح شهرستان بابل دستگاه‌های کمک تنفسی برای بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل خریداری کردیم.

وی با اشاره به ضرورت احیای موقوفات درمانی در مازندران گفت: با پیگیری و تلاش همکاران ما تاکنون ۱۶۷ موقوفه درمانی در استان مازندران احصا شد که با همکاری مردم و پرداخت اجاره وقف قطعا بسیاری از مشکلات درمانی و بیمارستانی استان برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل اوقاف مازندران اهدا تجهیزات بیمارستانی حجت الاسلام حیدری اوقاف و امور خیریه مازندران بیمارستان امام محل موقوفه کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت

 امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه در سفر شهرستانی به مازندران در گلزار شهدای بابل بیان داشت: دولت و مجلس برای حمایت از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران مصمم هستند.

وی اظهار داشت: در سال جدید تلاش شد که دغدغه درمان خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان کاهش یابد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در سال جدید در بخش درمان و پرداخت معیشت والدین و خانواده‌های شهدا و جانبازان افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشتیم؛ خاطرنشان کرد: دولت و مجلس مصمم هستند در سال جاری خدمات بهتری به خانواده‌های شهدا و جانبازان ارائه کنند.

وی تصریح کرد: اردیبهشت ماه سالروز شهادت دلیرمردان مازندران در خان طومان است که این دلاور مردان برای حفظ حرم اهل بیت(ع) رشادتهای زیادی از خود نشان داده اند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (چهارشنبه) با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای والای مقام این شهر ادای احترام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است