Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ضمن حضور در فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با باران چشمه سرپرست فدراسیون و دیگر مسوولین این فدراسیون دیدار داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری فدراسیون به  ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، در ظهرگاه هفتمین روز از  اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، نصرالله پریچهره به همراه امیر عرب سرپرست هیئت ورزش های  زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان تهران طی نشستی که در آن مسعود ملکی سرپرست دبیری فدراسیون و آذرنوش سرپرست دبیرخانه ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی نیز حضور داشتند با دکتر مهرعلی باران چشمه دیدار  و به بحث و تبادل نظر در رابطه با ترویج فرهنگ‌پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه ای در استان تهران پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار توسط نصرالله پریچهره و امیر عرب گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در استان تهران به سرپرست فدراسیون ارائه گردید.

پس از ارائه این گزارش و استفاده از رهنمودهای دکتر باران چشمه، طرفین در خصوص چشم اندازهای آینده و برنامه ها و سیاست های فدراسیون و هیئت استان گفتگو نمودند.

تاکید بر سیاست استفاده از همه ظرفیت های استان ها در کمیته های فدراسیون، لزوم همه گیر کردن فرهنگ پهلوانی در دیگر ورزشها با کمک هیئت های ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استانها، برنامه ریزی برای برگزاری با شکوه هفته فرهنگی پهلوانی و... از مهمترین مباحث این نشست بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است

ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: استفاده از توان جهاد دانشگاهی استان برای خدمت به قشر جوان، ضروری است و ما آماده همکاری هستیم.

جواد بازرگان امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان، اظهار کرد: در دوره‌های مختلف برنامه‌های مشترکی تدارک و اجرایی شده است که نتایج مطلوبی را شاهد بودیم. امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. برای تسهیل امور جوانان باید از هر فرصت و امکانی بهره برد و ما جهاد دانشگاهی استان را ظرفیتی در این راستا می‌دانیم که جوانان را در مسیرهای تعریف‌شده می‌تواند پرورش دهد و برای آنها مسیر تعریف کند.

او با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی و آشنا کردن جوانان علاقه‌مند به کسب و کار از جمله توانمندی‌های جهاد دانشگاهی استان است که امیدواریم با بستن تفاهم‌نامه به این امر دست یابیم، بیان کرد: ورزش از جمله حوزه‌هایی است که می‌توان به آن ورود کرد. قطعاً استفاده از ظرفیت‌های متقابل می‌تواند ما را به اهداف در نظر گرفته‌شده برساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: اداره‌ کل ورزش و جوانان در هر برهه‌ای آماده همکاری با جهاد دانشگاهی است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان نیز در این دیدار با اشاره به نتایج مطلوب همکاری بین‌ بخشی جهاد با اداره‌ کل ورزش و جوانان، گفت: این اداره‌ کل در ادوار مختلف کمک حال جهاد دانشگاهی بوده و تجارب خوبی از این همکاری ثبت شده است که امیدواریم ادامه‌دار باشد.

وی بیان کرد: یکی از نتایج همکاری، فعالیت مرکز رشد صنایع خلاق فرهنگی در جهاد دانشگاهی است که اکنون حدود ۳۰ تیم در آن مستقرند و جوانان در حال فعالیت هستند. البته تعدادی از تیم‌ها رشد کرده و مستقل شده‌اند.

طاهر یوسفی‌ امیری اظهار کرد: یکی از تاکیدها در جهاد دانشگاهی این است که به‌ جای حمایت مستقیم فرهنگ اشتغال و ارتقای اعتماد به‌نفس در جوانان را جزو اهداف خود بگنجاند تا جوانان بتوانند به‌عنوان کارآفرین، مسیر شغلی درستی را طی کنند.

او با اشاره به اینکه توجه به زنجیره ارزش بسیار اهمیت دارد، گفت: باید به موضوع جوانان به‌صورت سیستماتیک توجه شود و همه بخش‌ها مد نظر قرار گیرد تا به نتیجه موردنظر دست یابیم.

در این دیدار، تفاهم‌نامه‌ ارائه خدمات هدایت شغلی و استعدادیابی و مشاوره شغلی حمایت از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های الگویی و انگیزشی شغلی و کارآفرینی و اشتغال گروه‌های هدف (جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال) بسته شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند