Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@00:56:04 GMT

لحظه وداع اشکان دژاگه با آسیا / عکس

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۸۵۰۱

لحظه وداع اشکان دژاگه با آسیا / عکس

دژاگه در همان دقایق ابتدایی بازی با پاختاکور داور را مجبور به استفاده از کارت زرد کرد

کاپیتان تراکتوری ها در آخرین دیدار مرحله گروهی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

به گزارش طرفداری، شش بازیکن تراکتور مقابل پاختاکور یک کارته بودند و در صورت دریافت کارت در بازی دیشب مقابل پاختاکور، بازی مقابل الشارجه را از دست می دادند و نام اشکان دژاگه هم در این بین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تی تی ها تنها بازیکن از این جمع شش نفره بود که دیشب کارت گرفت و بازی بعدی تیمش را از دست داد.

اشکان دژاگه بعد از تکل بدی که در دقیقه 18 مسابقه روی پای ایگور کریمتس، کاپیتان پاختاکور رفت، با کارت زرد داور جریمه شد و بازی مقابل الشارجه امارات را از دست داد. دیدار با الشارجه آخرین تقابل تی تی ها در مرحله گروهی خواهد بود و با توجه به نامشخص و البته سخت بودن شرایط صعود، لحظه خطای دژاگه روی کاپیتان تیم حریف وداعی حداقل موقتی و یا شاید حتی دائمی با لیگ قهرمانان آسیا برای او بود.

صحنه خطای دژاگه روی ایگور کریمتس

 

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با گلاره ناظمی: هرچه رای دهنده بیشتر باشد، نتیجه عادلانه تر است محمدمهدی، هوادار نوجوان استقلالی: اگر گوشم را هم می بریدند تیمم را نمیفروختم؛ کسانی که اذیتم کردند را بخشیدم گل مهدی طارمی به موریرنسه از روی نقطه پنالتی (موریرنسه 1-1 پورتو) کریستیانو رونالدو به دنبال انتقال به پاری سن ژرمن است / توتو اسپورت رسمی؛ یولیان ناگلزمن هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه دیدنی گل مهدی قائدی مقابل الوصل
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • لحظه بلعیده شدن جوجه‌های اردک توسط خرس مقابل چشم کودکان | ویدئو
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • گل سوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم