Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:25:19 GMT

فیلم// حکایت تولد دختری که پدر و مادرش قصد سقط او را داشتند!

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۸۵۴۹

فیلم// حکایت تولد دختری که پدر و مادرش قصد سقط او را داشتند!

‍‍‍‍‍‍

برخلاف قانون سقط درمانی موجود که درمورد مصادیق"حَرَج" تفسیرهای اشتباهی دارد! سقط جنین" در دین مبین اسلامی جزء بزرگترین گناهان و مانند "قتل نفس" محسوب می‌شود، از این رو خانواده‌ها نباید از یک انسان حق حیات را سلب کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ "سقط جنین" در دین مبین اسلامی جزء بزرگترین گناهان و مانند "قتل نفس" محسوب می‌شود؛ بعد از انعقاد نطفه مرتبه‌ای از وجود انسان در جنین وجود دارد بر این اساس، سقط در مراحل مختلف تشکیل و تکامل جنین مستلزم پرداخت دیه است؛ لازم است خانواده‌ها بدانند که سنگین بودن دیه جنین سقط‌‌شده(480میلیون تومان) نشان می‌دهد که با "جنایت بسیار بزرگ و وحشتناکی" روبه‌رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئوی زیر حکایت تولد دختری را مشاهده می‌کنیم که پدر و مادرش قصد سقط او را داشتند! اما به خواست خدا اوضاع طور دیگری رقم می‌خورد:

 

گفتنی است که قانون سقط درمانی موجود با مشکلاتی تأسف‌بار رو‌به‌رو است، این قانون به‌زعم خودش موضوع "حَرَج" را تفسیر کرده است! در این رابطه، لیست بلندبالایی شامل 209 مورد تهیه شده است که به‌اشتباه از مصادیق حَرَج قرار گرفته‌اند(!) از جمله کوتاه بودن قد یا مُنگل بودن؛ فقها وقتی بحث حَرَج را مطرح می‌کنند منظورشان مشقت خیلی شدیدی است که از نظر عرف، تحمل آن برای مادر غیرممکن یا بسیار مشکل باشد.

معادل 40درصد موالید کشور سقط‌ می‌شوند!دیه "جنین سقط‌شده صاحب روح" 480میلیون تومان!+ جزئیاتچند تجربه از عوارض غیرقابل جبران "سقط جنین"

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرآن کریم خانواده غربالگری مادران باردار سقط جنین قرآن کریم خانواده غربالگری مادران باردار سقط جنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران
  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • چرا چپ دست یا راست دست به دنیا می‌آییم؟
  • کتابِ «حکایت زخم‌ها» به چاپ دوم رسید
  • کتابِ «حکایت زخم ها» به چاپ دوم رسید
  • (ویدئو) وقتی بچه گوریل از قلقلک دادن توسط مادرش لذت می‌برد