Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@12:36:36 GMT

محبوس شدن سرنشینان خودرو ۲۰۶ در تصادف هولناک+ عکس

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۸۶۰۷

محبوس شدن سرنشینان خودرو ۲۰۶ در تصادف هولناک+ عکس

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز از تصادف یک خودرو پژو ۲۰۶ با تیر برق و محبوس شدن سرنشینان خودرو در این حادثه خبر داد.

محمدرضا قانع در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه آتش نشانان پس از خارج کردن دو سرنشین مصدوم از داخل این خودرو، آنها را جهت انتقال به مراکز درمانی و انجام درمان‌های لازم تحویل عوامل اورژانس دادند، اظهار کرد: ستاد فرماندهی آتش نشانی پس از اطلاع از وقوع این حادثه رانندگی که توسط شهروندان در ساعت ۲۰:۴۶ دقیقه شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵ به همراه گروه امداد و نجات این سازمان به بلوار امیرکبیر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ حامل دو سرنشین خانم ۲۱ و ۲۲ ساله به هنگام حرکت در مسیر به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و بعد از برخورد با عابر پیاده (مرد ۳۰ ساله) به شدت با ستون برق حاشیه خیابان برخورد کرد که سرنشینان داخل اتاقک خودرو گرفتار شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از ایمن کردن محل و قطع برق خودرو با رعایت موارد ایمنی مشغول عملیات شده و اقدام به خارج کردن سرنشینان خودرو کردند.

قانع افزود: آتش نشانان سرانجام با استفاده از تجهیزات نجات هر دو سرنشین را از داخل اتاقک خودرو بیرون آورده و آنان را برای انجام معاینات اولیه و انتقال به مراکز درمانی تحویل تیم اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

وی تصریح کرد: در این حادثه دو سرنشین خودرو و یک عابر پیاده دچار مصدومیت شدند.

کد خبر 489748

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حوادث جاده ای فوت شدگان حوادث رانندگی مصدومان حوادث رانندگی رئیس سازمان آتش نشانی شیراز محبوس شدن در خودرو امداد ونجات مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز حادثه حوادث رانندگی حادثه انفجار خودرو حادثه انفجار نطنز پژو 206 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دو سرنشین آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره حادثه شب گذشته اتوبان شهید خرازی گفت: ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز، یک مورد حادثه گرفتار شدن چند دستگاه خودرو در گل و لای در انتهای اتوبان شهید خرازی ابتدای خیابان اردستانی به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد. 

وی افزود: به نظر می رسد این حجم و از گل و لای و آب به خاطر بارش های شدید شب گذشته در این منطقه بوده باشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد:بلافاصله  دو ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی نورافشان به محل حادثه اعزام می شوند. 

ملکی گفت: آتش نشانان مشاهده کردند که عوامل شهرداری نیز با یک دستگاه لودر در منطقه حضور دارند.

وی درباره علت این حادثه افزود: بارش های شدید شب گذشته باعث شد بود مقداری زیادی خاک و سنگ از تپه های اطراف وارد این محدوده شده و تردد را ناممکن کنند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزدا، یک دستگاه سمند و یک دستگاه ام وی ام در گل و لای گرفتار شده بودند.

ملکی گفت:سرنشینان توانسته بودند از خودروها خارج شوند، اما حجم زیاد آب باعث شده بود خودروها به حالت نیمه واژگون درآیند.

وی افزود: با کمک لودر شهرداری، خودروها از آن وضعیت خارج شده و به محل امنی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: همچنین عوامل آتش نشانی و شهرداری با کمک همدیگر توانستند معبر را پاکسازی کنند.

ملکی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت، گفت:ساعت حوالی ۵ بامداد، آتش نشانان به ایستگاه های خود بازگشتند.

وی به شهروندان هشدار داد که این بارش ها می توانند باعث ایجاد تصادفات و حوادث مختلفی شوند، بنابراین از شهروندان خواست در مناطق کوهستانی، رعایت ایمنی را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد