Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@17:06:57 GMT

کام نیازمندان قزوینی در شب میلاد امام حسن(ع) شیرین می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۸۶۴۸

کام نیازمندان قزوینی در شب میلاد امام حسن(ع) شیرین می‌شود

مجتبی عبادی گفت: سومین مرحله کیک پزون نذری به مناسبت میلاد امام حسن(ع) در قزوین اجرا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ با بیان اینکه امروز مرحله سوم توزیع نذری توسط مجموعه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) قزوین انجام می‌شود؛ اظهار کرد: سال گذشته این اقدام در دو مرحله انجام شد که مرحله اول توزیع کیک و مرحله دوم نیز که در روز عید سعید فطر صورت پذیرفت، توزیع میوه نوبرانه به همراه ژله بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه فراخوان داده شده تا افرادی که قصد شرکت در این اقدام خیرخواهانه را دارند کیک‌های خود را پخته و به مجموعه تحویل دهند؛ افزود: افرادی به ما زنگ می‌زنند تا کیک‌های آنها را از درب منازل شان تحویل بگیریم و برخی دیگر شخصا کیک‌ها را تحویل ما می‌دهند.  

  همه‌ی نذورات بانی مردمی دارد
عبادی ادامه داد: تا ساعت 17 امروز کار پخت غذا به پایان خواهد رسید و همراه با کیک‌های تحویل گرفته شده برای افراد مد نظر ارسال خواهد شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) قزوین با بیان اینکه این نذورات بین 150 خانواری که به‌طور دائم به آنها کمک می‌شود توزیع خواهد شد؛ تصریح کرد: همه‌ی نذورات بانی مردمی دارد و هیچ ارگان و بودجه دولتی در توزیع این نذورات دخیل نیست.
وی در پایان با تاکید بر اینکه این اقدام خیرخواهانه برپایه خیّر محور بودن است؛ گفت: امشب همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) همه نذورات بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6092852 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی